Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co ověřuje dodavatel elektřiny při přechodu

Od: kpolak odpovědí: 3 změna:

Co ověřuje dodavatel elektřiny a plynu při přechodu? Když přecházíte od jednoho dodavatele k jinému a do formuláře žádosti (smlouvy) vypisujete EIC/EAN kódy a hodnotu jističe, ověřuje si nový dodavatel správnost těchto čísel nějak? Např. u distributora nebo u OTE? Pokud se např. dopustím překlepu nebo omylu (nebo ve faktuře od současného dodavatele může být chyba třeba u toho jističe), tak pak se ty chyby vlastně opakují i v budoucnu. Nebo dejmetomu mám víc bytů a omylem vypíšu čísla k jinému bytu... Ověřuje tedy nový dodavatel správnost? Nebo slepě důvěřuje tomu, co já mu napíšu do formuláře?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

0x

Dobrý den, já bych řekl, že si to ověřit musí (u ČEZu nebo RWE) - on snad uzavírá smlouvu na konkrétní plynoměr nebo elektroměr, tak ty údaje z formuláře musí ověřit u majitelů těchto zařízení, jestli vůbec existují. Zdravím!

 


0x

pokud nahlásíte chybné EIC u plynu a nebo EAN u elektřiny, tak na to přijdou hned, nebot každý obchodník, který vám chce prodávat elektřinu nebo plyn, musí mít údaje potvrzeny od územně příslušného distributora, EIC i EAN jsou jednoznačné identifikátory odběrného místa, navíc evidované v systému OTE - Operátora trhu s elektřinou (nebo plynem)

 


0x

Starý i nový dodavatel si vymění údaje. Pokud je nějaká chyba, tak k převodu nedojde. Jak jednoduché.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]