Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
nějak mi začala blbnout sekačka na trávu zn. Honda serie Easy. Motor nemá výkon a stále jakoby otáčky klesaly a zase stoupaly. Svíčka je po chvilce černá-samý saze. Sekačka při startu docela černě zakouří ale pak to přestane. Svíčku jsem měnil za novou loni už na podzim a na chvilku se to zlepšilo, teď je to ale zase zpátky a svíčka má všehovšudy dvě hodiny provozu. Neví někdo, co s tím je, nebo kde hledat příčinu? Sekačka je pouze čtyři roky stará, a zachází se s ní dobře.
Ahoj.Mě se párkrát stalo, že se při sekání roztočená kudla sekla o kus v trávě zatlučenýho železa, nebo kamene,betonu a tím došlo k okamžitému zastavení motoru a tím se díky roztočeným hmotám stalo to, že se střihl klínek na hřídeli co spojuje startovací zařízení se zapalováním a magnetem s motorem.To se stane v tom lepším případě. Drahá záležitost potom je, že dojde k ohnutí kliky motoru. Někdy to dokáže někdo nějak narovnat, ale spíš se to musí koupit nové. To, ale potom nejde nastartovat motor ani náhodou.To, že zlobí běh motoru, nasvědčuje tomu, že je u sekačky nějaká porucha na zapalování motoru. Seřízení zapalování by měl udělat někdo, kdo to umí a má na to originální vybavení a díly k případné výměně. Taky záleží na tom,jestli se jedná o dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor. Když se vylágruje, zadře motor u dvoutaktu, tak je startování taky problém. Někdy se dají uvolnit zapečené pístní kroužky.Jen když je sedřená tvrdá vrstva ve válci, neudrží se potřebná komprese ve válci a dvoutakt nechytne, nebo nezafunguje dostatečně.Nebo se někdy povolí uchycení sekací kudly a taky pak nejde motor nastartovat. To pak tlukot nože o unašeč nejde přeslechnout. ahoj.
Ahoj,
tak nakonec jsem na to přišel.V sobotu jsem sundal karburátor a při čištění z něj s benzínem vytekl takovej cucek trávy. V nádrži byla zase skvrna jakési emulze. Celé jsem to vyfoukal kompresorem, včetně nádrže a palivového potrubí. Dal nový olej a motor jde zase krásně. Sice jsem nesekal, protože začalo pršet, ale předtím motor houpal i na volnoběh a tedˇ jde perfektně. Co se ale týče toho černého zakouření při startu, to přetrvává. Ovšem tato Honda kouřila při startu hned když jsme jí přivezl fungl novou. Co se týče vzduchového filtru, tak já jsem ho vyfoukal kompresorem ale jestli je to dostatečné, nevím. Protože nevím jaký odpor klade nový filtr. Ten starý když přiložím k rámečku sání, tak ho motor přicucne a můžu dát ruku pryč, aníž by filtr spadl. Tak pro sichr koupím nový. Všem zůčastněným díky za rady, Jarda
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.