Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

MAXX KUCHYNĚ - KATASTROFA NA TRHU S KUCHYNĚMI

Od: raw odpovědí: 7 změna:

Musím plně podpořit diskutující, kteří před časem vložili informace o společnosti MAXXKUCHYNĚ. Zcela potvrzuji jakýkoli nezájem o zakázníka po zaplacení peněz - je třeba uhradit 100% ceny před instalací kuchyně, nikdo nereaguje na reklamace, stížnosti, vše neúměrně dlouho trvá. Jejich kuchyně jsou předražené. Za zcela nekompetentní považuji ´odpovědnou vedoucí´ R.S., která se honosí titulem manažer a která nemá ani potuchy o průběhu reklamačního řízení, o přístupu k zákazníkovi, přenáší odpovědnost za jejich chyby na zákazníky atd atd. Zajímalo by mě, jestli všechny ty chválupějící reference, které se objevují na jejich stránkách, jsou opravdu od reálných zákazníků, nebo nezbytná Potěmkinova vesnice pro případné další oběti. To, že někdo odvede svoji práci bez chyby, je snad normální a nevyžaduje zvláštní pochvaly, zejména pokud za tu práci platíme. Zřejmě u MAXXKUCHYNĚ to je ale pořád výjimka! Ráda bych všechny důrazně varovala před tímto ´podnikem´.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1357

0x

o nakupování o firmě MAXX KUCHYNĚ zde: www.kuchyne.bz - stejná (nebo možná ještě horší) zkušenost jako předcházející diskutující

 

petrd

0x

byly jsme se podívat také v MAXX kuchyních a vůbec nás to nenadchlo , tecnická úroveň je k ceně nepřiměřená a vybavenost skříněk je prakticky nulová . Protože jsme z východních čech oslovia nás nabídka firmy Pelc kuchyně i když jsou tu i věhlasnější výrobci . Po skušenostech s návrhem ,průběhem montáže a také s praxí s užíváním jsme maximálně spokojeni . Navíc otevřeli nové studio v Hradci Králové se zkušební jízdou .

 

alena007*

0x

Doporučuji firmu Kuchyně Dušek , opravdu profesionální přístup. Kuchyň mám už dva roky a bez problémů. Návrh a montáž zdarma.Budou se vám věnovat i třeba v 8 hod večer. Záloha 50% před montáží a 50% po dodání .Velmi dostupné ceny i pro studentku jako jsem já. Vřele doporučuji.

 

dar*

0x

Maxx kuchyně byl ze všech dodavatelů, s kterými jsem přišel za poslední dobu do styku nejlepší. Kuchyně podle mě široko daleko nejkvalitnější a že jsou předražené? Tak si je nekupujte, když na ně nemáte. Zařizoval jsem před časem celý byt a to bych vám přál vidět katastrofy. A to, že se platí 100% ceny před instalací je naprosto normální a běžné pro většinu dodavatelů - nebo myslíte, že byste vysázela dvěstě tisíc na místě řidiči nebo montérovi při předání kuchyně? Nebo že byste platila až po namontování? To bych rád viděl ty české chytráky, jak platí po dodání. Sám jako podnikatel mám spoustu špatných zkušeností s neplatiči, to je takový český folklór.

 

niek

0x
Také musím potvrdit vše, co bylo v diskuzi uvedeno a sám přidat osobní zkušenost s Maxx Kuchyně. Kuchyň od nich mám již dva roky, zatím vše funguje... nicméně jakmile zaplatíte 100% ceny předem, tak průběh dodání, montáže a dalšího servisu je naprostá katastrofa. Termín montáže se z nejasných důvodů stále posouval a když už konečně přijeli montovat, tak přivezli jinou mikrovlnou troubu, pro digestoř jim chyběl tubus k odtahu pár, poškodili dvířka od myčky... slíbili, že vše bude uvedeno do pořádku v následujících 1-2 týdnech. Nicméně na mikrovlnku jsme čekali měsíc (vše vozí z Holandska či Německa a na vše se příliš dlouho čeká). Po cca 1,5 roce jsme se rozhodli vyměnit dvířka od horních skříněk (místo prosklených jsme chtěli plné). Nejprve to byl obrovský problém, že prý už se náš dekor nevyrábí navíc stejně už se dělají jiné rozměry dvířek apod. Nakonec to však stejně šlo. Vše bylo objednáno 6.12.08 a dnes 15.7.09 stále dvířka nemáme. Asi v únoru přijeli pánové z Maxx kuchyně nová dvířka namontovat, ale při navrtávání úchytek udělali špatně díry a tím dvířka poškodili k nepoužití. Dobře, může se stát... Slíbili, že nová rychle objednají a ozvou se ohledně montáže. Po cca 8 týdnech čekání jsem tam volal. Nebylo možné se s nikým normálně domluvit. Lidé, kteří tam pracovali v době objednání, tam již nepracují a nikdo nový není schopen Vaší zakázku dohledat, i když máte číslo smlouvy atd. Když už ji přece jen najdou, tak absolutně chybí popis průběhu zakázky (v mém případě termíny dodání a montáže a to, že došlo k poškození), takže vlastně u nich ani nikdo neví, že by měli něco napravovat... Ti lidé, co to věděli, už jsou dávno pryč... Rotace personálu tímto tempem také o něčem svědčí. Po cca 10 telefonátech a 2 osobních návštěvách na prodejně se mi podařili získat další termín montáže prý nově dodaných dvířek. Pánové se tedy po cca 6 týdnech dostavili k montáži, ale na místě zjistili, že mají místo dvou křídel dvířek jen jedno. Takže opět se to nedokončilo. Později se ukázalo, že ono jedno křídlo dvířek bylo přesně to, které u nich zbylo od první montáže (při ní tehdy došlo k poškození jen jednoho křídla, tak druhé odvezli zpět k nim). Přesto mi do té doby tvrdili, že na dvířka čekají až je pošlou z Holandska. Nic jim nepřišlo, možná ani nic neobjednali, vzali ty samá dvířka, která u nás doma již byly... tím pádem to jedno poškozené křídlo... Opravdu trapná situace, již nevíte, zda to je žert nebo zlý sen, další již druhý den dovolené pryč ... Opět slíbili dvířka objednat a ozvat se nám. Dva měsíce utekly a dvířka stále nikde. Zkoušel jsem se spojit s jejich kanceláří, ale kontaktní osoba tam již nepracovala, tím pádem jsem se znovu musel probojovat k novému jménu. Nový pán sliboval, že dvířka již jsou na cestě a že další týden budou v ČR. Za cca 3 týdny, kdy se stále nikdo neozýval, jsem tam volal. Místo toho aby jsem se dozvěděl, že dvířka již jsou zde, tak mi pán řekl, že se nemusím obávat, že dvířka osobně minulý týden v Holandsku objednal, a že přijedou za 2 týdny. Takže lžou a navíc si ani nepamatují, co zákazníkovi řekli, aby lež nepoznal... to už bylo opravdu moc. Chtěl jsem již kompenzaci za vše výše zmíněné formou slevy nebo dokonce jsem chtěl od smlouvy odstoupit a dostat peníze zpět. Pán sliboval, že promluví s panem šéfem, majitelem firmy. 3 týdny nic, že prý pán šéf neměl čas, pak na to pán zapomněl apod. 4. týden pán již ve firmě nepracoval... Vydal jsem se přímo do jejich kanceláři promluvit přímo s panem šéfem. Velmi arogantním způsobem rázně mé argumenty zamítl s tím, že žádnou kompenzaci neposkytne. Já jsem si prý objednal dvířka a oni mi nyní dvířka namontují. Přesně tak, jak bylo objednáno. To, že mezitím uběhlo 7 měsíců díky jejich neschopnosti montovat, objednat znovu, dodat, přijet se správnými dvířky, brát telefony, k tomu všemu lhát zákazníkovi... To vše zamítl s tím, že se stala chyba. To je prý v životě běžné. Ano, chyby se stávají a tou mojí bylo to, že jsem vůbec kdy vstoupil do firmy MAXX KUCHYNĚ. V žádném případě tuto firmu nedoporučuji.
cinan*

..a to pane ještě nevíte kde se ona kvalita vyrábělamyslíte ,že máte výrobek z německých továren,že?houbelec ..viz nick

 

ilja*

0x

Také musím reagovat, ale opačně - mám od Maxx kuchyní kuchyni už půl roku a od začátku jsem byl velice spokojený. To, jak se nám věnoval prodejce, jsem zatím nikde nezažil. Sice také došlo k prodlevě v dodání, asi o 2 týdny, ale to jsme vůbec neřešili. Vím, že to není omluva, ale nedodržení termínu je dnes zcela běžná věc, na rozdíl od toho, že někdo odvede práci bez chyby. To je dnes bohužel spíše výjimka. Asi záleží na konkrétních lidech...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]