Nejste přihlášen/a.
Byla jsem u ČEC a.s. Praha, poslala jsem 3x doporučený dopis - na žádný odpověď a přeplatek taky nepřišel. (Zdanitelné plnění duben 2011). A na vrácení přeplatku trvám. Co proto můžu udělat víc...
Je pravda, že ČEZ příliš se zákazníky nekomunikuje. Ale pokud vím, přeplatky se rozhodl řešit tak, že ročně inkasuje pouze jedenáct plateb a tu dvanáctou si vybírá právě z přeplatku záloh. Buď je to míň a něco doplatíte, nebo je to víc a zbytek si nechává propříště. Budiž Vám útěchou, že i já jsem měl hodně starostí, než jsem se dostal k někomu, kdo mi to vysvětlil. Tam mi taky řekli, at se na nějaké peníze zpět netěším...
Tuto zkušenost mám nejen z ČEZ, ale i s Českým energetickým centrem. Prostě řeknou, že přeplatky neposílají zpět, ale použijí na další rok. Prý to mají v podmínkách odběru (smlouvě). Na doporučené dopisy nereagují, až poté co jsem vyhrožovala kontrolou z finančního úřadu - zavolali mi, aby mě řekli, že peníze nepošlou, ale použijí na zálohy. Pokud tak nechci musím poslat dopis, s ověřeným podpisem, aby mi byl přeplatek vrácen. A nejen to, ČEC neposílá zálohové faktury na jeden rok, ale mě dvakrát do roka, s tím, že zálohy mění jak se mu chce. Budu mít co příští rok hlídat. A to nemluvím o účetních problémech s touto firmou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.