Nejste přihlášen/a.
Dobry den,potrebovala bych poradit mam dve deti a potrebuji si koupit auto moje vysnene je skoda octavia,ale muj rozpocet je dost utazeny 35-40000kc.Myslite,ze bych mela za tuto cenu sanci sehnat octavii v dobrem stavu?Premyslela jsem o 1.6 benzin,ale znamy automechanik mi rikal at benzin nekupuji,ze moc zere a octavie maji pry dobre dieseli,ale mela bych strach,ze nafta v zime zamrzne.Ten muj znamy prave rikal,ze zamrza jen tem co se nepripravily na zimu je to pravda?Pokud myslite,ze by to byla spatna koupe jake auto v teto cene by jste mi doporucily?Feldu ale ne ty silene reznou..prosim poradte predem dekuji
Záleží na nájezdu km, pokud nenajezdíte víc jak 20.000 km za rok, nemá diesel smysl. Za 35 už seženete slušnou Octavii, chce to pozorně vybírat. Už jsem to tu psal v jiným vlákně, loni v září známej kupovat Octavii za 33.000 Kč, rv 1997 1.6 74kW, jediný co opravoval byl alternátor za 1800 Kč, a jezdí spokojeně dodnes.
Tak 20 000km nenajezdim to je pravda,ale pry benzinak zere asi 10-11 litru na 100 je to pravda?A co je pravdy na tom,ze octavie do 40000kc jsou vetsinou pry zhuntovana auta rikal mi to tata,ze je to u octavek takovy risk...
Aby žrala Octavia 10-11 litrů tak to by snad musela být díra v nádrži. I při jízdě ve třech po dálnici rychlostí okolo 200km/h jsme nepřekročili 9,5 l/100. Jinak po okreskách lze při jízdě v rámci předpisů jet okolo 6,5l/100km a po dálnici o litr víc. Jezdím Octávkou s motorem 1,6 , zhruba půl na půl dálnice/okresky a mám dlouhodobě 7,3 l/100 km. A to mám služebák, takže vůbec nehoním spotřebu za každou cenu.
Můžete jet za 11 (po městě např.), můžete jet za 7 průměr (delší trasy po okreskách). Pokud ceny auta začínají na 30ti tisících, je jasný, že i kolem 40ti to nebude nový auto, anejspíš do něj budete muset nějakou tu korunu dát, a je jedno, jaká je to značka auta. K tomu ročnímu nájezdu km, já bych volil benzín, ale tohle rozhodnutí je na vás
Hlavně at koupíte cokoliv - tak kupujte s člověkem co tomu rozumí , jinak se stane z vysněného vozu noční můra.
Většina Octavií má stočené kilometry - na diesel zapomente - co ušetříte na naftě tak zaplatíte na opravách
Za ty prachy koupíte třeba Fiestu rok 2002 , Suzuki Swift rok 2002 - většina má málo najeto - po důchodcích,nízký obsah,pojistka,spotřeba.
Taky jsem cetla dost ze se staci tachometry,ale cetla jsem dost dizkuze a pry na poctu najetych km moc nezalezi.Ze je to pry nejaky cesky fenomen,kdyz ma auto najeto pres 200 000km tak nekupovat,ale pry je to hloupost...
Jestli na počtu km nezáleží - Váš názor Vám neberu, ale až koupíte od poctivého prodejce nádherný vůz, kde
bude potřeba jen měnit -
rozvody
vůle v přední a zadní nápravě
zrepasovat vstřik. čerpadlo
nové brzdy
nová spojka
včky se zadírají v hlavě - atd
tak pak na km nezáleží
doplněno 27.04.12 11:48:Kdo tomu rozumí tak pozná co a jak, hlavně nekupujte sama , poctivý bazarista Vám vychválí i totální šrot .
Tak mam koukat i na pocet najetych km?Protoze s tou cenou za kterou chci auto tak maji najeto tak 160-170 000km to uz je taky dost ne?Motor pry ale vydrzi dost dlouho muj stryc ma diesla a ma najeto uz dobrych 600 000km a porad dobry a podle ceho bych mela vybirat?
za 40tisíc nekoupíte oktávku se stavem tachometru 170 tisíc, a vůbec ne v dobrém stavu, nechápu proč se ptáte na to samé svého známého a pak ještě tady v poradně...budete z toho akorát zmatená...
za 40 tisíc koupíte v SRN slušného yarise r.v. 2000, s litrovým motorem, ten jede za 5 litrů a vydrží věčně...
Závěrem...v ČR bych si nekoupil ani poklici k autu...pokud nebude kradená, bude předražená...
ne nezalezi , zalezi na stavu auta , muzete mit stoceninu za vice a nebo auto z poctivejma kilometrama ale pres 200 000 co si vyberete.
Jinak repas vsikovacu a cerpadla neni problem delat i v 80 000km , spojku oddela clovek co neumi ridit i za 20 000km , brzdy jsou snad spotrebni zalezitost od 15000km-800000km a rozvody snad meni kazdej kdo ma rozum.
Za takovou cenu skutečně Octavii v dobrém stavu neseženete... To by musela být hodně velká náhoda... Na najetých KM samozřejmě záleží - čím více, tím více je auto opotřebované a tím spíš tam bude potřeba dříve nebo později něco měnit - to Vás potom může přijít každá oprava na dalších x tisíc a nakonec se nedoplatíte... Ale jak už tu někdo psal - počet najetých km nemusí odpovídat skutečnosti - většina bazarů (nebo přímo lidí, co ty auta do bazarů dávají) ty tachometry stáčí... Jinak diesel není špatný - třeba 1.9l u jedničkových (a možná i dvojkových) Octavií je legendární. Ale častěji se tam musí měnit rozvodový řemen a je to o něco náchylnější k poruše. Motor tolik neřešte. Ale uvědomte si, že čím větší obsah motoru, tím vyšší povinné ručení...
A jako co?... Vy víte, kolik bezeškodních měsíců má na kontě "janaj" a jestli si umí vyjednat lepší podmínky v pojištovně?
ja mam 36 mesicu malusu , to jsem se dozvedel minuly tyden u csob tak jsem jinde kde jim to nevadilo
doplněno 27.04.12 19:42:kvuly synovo a brachovo bourackam
TLUSTOPRDE - proč tady vnucuješ AAA - co oni inzerují to je vždy o 20 - 50 000 kč dražší , běž se léčit .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.