Nejste přihlášen/a.
Prosím o pomoc.Mám audi A2,1,2 TDI s automatickou převodovkou.Jak říká paní v reklamě..JE TO ROZBITÝ...Miluji to auto a nejsem bohatá.Poradí prosím někdo,kde sehnat novou nebo repasovanou.Neni to snad úplně klasická automatická převodovka.Prosím o radu a předem děkuji za jakoukoliv odpověď.Petra
nechápu proč si lidé kupují neustále auta s automat. převodovkou, čím složitěkjší konstrukční část, tím vyšší náklady na servis a případné opravy...
Vy co si kupujete auta s automaty můžete za to, že to tam výrobci montují...když jsem se pokoušel na www.mobile.de sehnat pěkného mírně ojetého bavoráka s manuální převodovkou, zjsitil jsem že je to na dlouhé týdny a měsíce, nadliskaý úkool, vše co by za to stálo bylo s automatickou převodovkou...Problém vidím v tom, ž nám VÝROBCI vnucují něco, co možná ani nechceme...ale chováme se jako tupé stádo a auta s automaty kupujeme, do vávoje automartických převodovek investují výrobci stamiliony, tak se jim ty prachy musí vrátit...Děsím se té doby kdy bude obyčejná škodovka s manuální převodovkou jen na přání...za mastný příplatek...
Nevidím problém s automatickou převodovkou. Montují se desítky let a mají za sebou odpovídající vývoj. Pochopitelně, může se podělat jako každá jiná věc. Problém s cenou je ten, že těch automatů je u nás málo a berou se jako luxus. V zemích, kde výrazně vedou na počet auta s automatem, se jedná o opravu za pár šupů. V dobách, kdy jsem pobýval na různých místech na Zemi, jsem také sháněl - mnohdy marně - auto s manuálem. Z toho jsem se ale velice rychle vyléčil a moje příští auto bude klidně s automatem.
To ne, ona ta západní Evropa zdaleka netvoří zbytek světa. V otázce manuální převodovky je na tom kupodivu stejně jako my.
Mluvte za sebe, ja treba auto s aut. prevodovkou chci ale je jich na trhu ojetin dost malo Nevim, proc se zatezovat cinnosti, kterou dobre zvladne pocitac a co znam lidi, kdo vyzkousel, uz nechce jinak. Poruchovost je o znacce a udrzbe, spis jsou az neslusne predrazene opravy, asi diky malemu rozsireni. V Americe se repase bere jako bezna udrzba za par stovek...
ja kupuji dily uz tady v cr a ceny smesne repas okolo 5000,- bez solenoidu ale prace moje cca 12 hodin i z montazi
Výborně, gratuluji vám, repase za 10tis. a práce 12 hodin i s montáží. Jste borec,obdivuji vás. Já debil měnil jen olej celý den, asi něco dělám špatně.Nevím proč, musel jsem sundat vanu, vyčistit sací koš, vyměnit filtrační vložku, rozpojit okruh chladiče , vyfoukat zbytky stlačeným vzduchem,vysát hydroměnič, vyměnit těsnění vany, vše namontovat zpět a pak otvorem měrky docmrndat dvě hodiny 7l Dextronu. To při zachování naprosté čistoty(ani chloupku z hadříku) mi trvalo celý den a stálo mi to v materiálu skoro osm tisíc.Vidím že je lépe jezdit k vám do servisu, přidám dva tisíce a mám (teda dle vás bez solenoidu) vše nové. Nu člověk se celý život musí učit.
proc? staci kdyz nekde nerere kecy o celozivotnim oleji a po 200 000km repas za cenu dvouhmotnostni spojky takze o co jde?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.