Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 50 výkon

Od: overkill* odpovědí: 16 změna:

Zdravím.. dělám si mustanga, je bez papírů a jezdím sním po polnačkách atd.. a chci se zeptat jestli mi tyto věci pomůžou k výkonu
fichtlkramek.cz/... píst
fichtlkramek.cz/... 3xkroužky
fichtlkramek.cz/... mam 4 vybrus tak TRISKA pro lepší plnění válce
fichtlkramek.cz/... přímej vzduch. filtr
Bude to znát? přidání výkonu atd..? a ještě jestli mam udělat něco s předstihem.. aby to táhlo na malé otáčky..
předem díky za rady

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stirecek*

0x

Já bych přidal ještě turbo

overkill*

Na to jsem se neptal... chci vědět jestli to co jsem vypsal má cenu kupovat!

stirecek*

Jen jsem ti naznačil, že letadlo z toho neuděláš a o nějakém navýšení výkonu nemůže být řeč. Snížením hlavy bude motor klepat, tím se sníží účinnost, tedy výkon. Změna převodů do síly zase sníží rychlost.

 

nu*

0x

tak k výkonu po polňačkách si pomůžeš jiným převodem, buď větší zadní rozetou, nebo menším hnacím kolečkem, o 1-2 zuby, vyšší počet kroužků se možná projeví na spotřebě a účinnosti motoru, s jedním kroužkem motor lépe vytočíš do otáček, lepší vzduch. filtr se také projeví na akceleraci, ale platí, že výkon ničím nenahradíš..běžně s esnižuje hlava kvůli větší kompresi, zvětšují a leští sací a výfukové kanály, zvětšují atd...dej si tam silnější motor, nebo si nech přivézt ze SRN za 300 eur nějakou staroou krosku bez papírů

cyril*

"výkon ničím nenahradíš" s tím bych si dovolil nesouhlasit, zcela jistě se nechá nahradit obsahem motoru!

 


0x

Nebude to znát.

overkill*

Takže jednoduše to nemá cenu? ty 3 kroužky budou mít větší kompresi ne? sekundární kolečko bude mít 10zubů takže to na síle trochu přidá... , jinak hlavu si nechám trochu snížit atd... prostě malinko větší sílu aby to mělo

pecenkav*

No nejakou cenu to ma, aspon budes mit co delat a nebudes se nudit a jeste nebudes muset vyhazovat penize do kanalu, ale utratis je za zbytecnosti.

 

petr123*

0x

Za těch pár korun to klidně zkus, ale zázraky bych nečekal.

 

lui*

0x

No, tak pokud se honíte za desetinkami koně, tak musíte vědět, že je potřeba dát nový celý komplet, tedy píst,kroužky, čep, Válec po výbrusu. o úpravách válce tu psal myslím NU. Dobře zaběhnout. Budete-li to zatěžovat hned od začátku, zadřete píst a máte smolíka. Co s týče snižování hlavy a tím zvýšení komprese, tak počítete s tím, že každá desetina bude mít negativní vliv na životnost kliky. A to výraznou. Doufám, že s tím počítáte. Ta klikovka na ty tlaky není stavěná. Co se týče předstihu, tak máte smůlu. Jednou je to malej, vysokootáčkovej motor, a ten nebude táhnout v celém rozsahu otáček stejně. Existuje jedno řešení, ale to by jste musel umět a znát dost o elektronice, a to je proměnné časování zapalování. Viděl jsem to u kolegy na babetě, samo-domo elektronické zapalování a funguje to. Takže tak, no.

cyril*

"Proměnné časování zapalování u Babety" Tak to bych také velice rád viděl, nebo aspoň poznal princip!

lui*

V principu velice jednoduché, Měří se čas každé otáčky, a podle toho se nastavuje zážeh v příští. Navíc základní hodnota je nastavitelná na řídítkách za jízdy. Celé je to řízené mikroprocesorem. Když budete mít cestu sem do Jablonce, tak asi nebude problém domluvit schůzku.

 

 

edyss*

0x

Nemá to cenu vůbec kupovat. Dále při snižování hlavy bude silně trpět klika, jak dole v ložisku tak i nahoře v tom mosazném pouzdře. Možná bych zkusil nějaké to tyristorové zapalování.

 

cyril*

0x

Všechna uvedená řešení zcela jistě pomohou, ale ne výkonu zmiňovaného stroje, pouze poslouží ke zvýšení tržby prodejce těchto kuriozit! S předstihem je doré udělat to, že jej nastavíte na hodnotu uváděnou výrobcem.

rtrtttttt

Výkon zvýšíte ucpáním prostoru pod pístem korkem.Musíte pekně natěsniood čepu výš. Zlepší si tím cirkulace směsi pod pístem a a zkrátka se zvýší výkon. Ke to levné a účinné.

 


0x

A to Jawa 50 nemá tři pístní kroužky?Já teda nevím,měl jsem ho od funglovk a normálně to byla seriovka se třema.Jenom u babet byli jen dva kruhy!Co vím tak suprovy mustangy byli ty z 1.serie,měli jiné (údajně z jawy 90 roadster nebo cros) šavle a byly snad jenom v šedé barvě a potom ještě jawky typ 21 sport (široký říditka s hrazdou a rychlopalem) v pozdějších už měli rychlopal,všechny.

Ještě se měnili kolečka na sekundáru-standart byl 12-zub ,do terénu jsme dávali 10 nebo 11 zubů a na rychlost 13 zubé kolečko,rozety byli stejné.(alespoň takhle jsme to měli tenkráte v naší bandě (5x 21 a 20 ; 1x 23 Mustanng a dva měli jednosedadlovýho a jeden pařeza)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]