Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Shell běžná vs prémiová paliva

Od: redroker® odpovědí: 18 změna:

Máte někdo prosím zkušenosti s prémiovými palivy od Shell? Konkrétně V-power Racing? Vyplatí se vůbec si připlatit? Za 14 dní absolvuji cestu na Slovensko, takže budu brát plnou nádrž, ještě se tedy rozmýšlím jaké palivo. Dá se při dražším palivu opravdu ušetřit na spotřebě a má to nějaký vliv na výkonu,či nějaké plusy pro motor+soustavu? Mám felicii 1,6MPI

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*

1x

Shell je jen obrovské obchodní jméno, ale benzín jim tam vozí Čepro.

 

blackflamesiczi*

1x

vpower je o nicem zkousel jsem ho a zadnej vliv, pak jeste carreru od omw v budejovicich a byl jsem rad ze jsem z obouma autama vubec dojel, jedno 2,5 v6 a nejelo ani nahodou a 4,0v6 ktera pojede snad i na to kdyz si po opici odskocim do nadrze jela posledni kilometr horko tezko 10% vykonu. Ale asi spatna cerpaci stanice ne benzin jako takovej. Ja bych asi tankoval co je odskousene a neexperimentoval z pumpama kde berete. Parkrat jsem jel do hradce kralove jednou na premiovej od benziny podruhe na normalni benzin take z benziny a potreti jsem zkusil noname pumpu u nas a mezi prvnima dvema zadnej rozdil spotreba okolo 6 litru a u treti jsem na dalnici jel 80 motor prestal jet a po stastnem navratu jsem vyndal uskvarene svicky ktere jsem tam mel mesic a nadrz vylil do olejaku v dilne a od te doby si na tej pumpe nekoupim ani cigara. Cesta byla pokazde stejna se stejnejma lidma (matka si tam koupila psa a pak dalsiho a potreti i posleniho z vrhu, tak jsem ji tam 3x vezl)

 

mower*

1x

Je to nesmysl. Kupte raději levnější palivo.

Je sice pravda, že 100 oktanový benzín je o něco lepší a u výkonného

auta má smysl to někdy vyzkoušet. Pro movitější - tankovat klidně pořád.

Ale u vašeho vozu to opravdu nemá smysl.

 


1x

je to draze zaplacená značka, kvalita je standardní. Když máš felici tak kvalitu paliva zvlášt neusíš řešit. Až budešmít turbo benzín tak snad.

 


0x

Já ho tankuju pravidelně,ale mám úplně jiné auto než Vy.

V případě Felicie bych to vůbec neřešil.

 

laybor*

0x

Zkuste a uvidíte - spotřeba bude nižší?

Leckdo předpokládá - co je dražší to je lepší,,běžný motorista si tak často myslí , že o 2 kč dražší V - Power Racing pochází přímo ze zahraniční centrály značky,přitom se benzín i nafta (W-Power Diesel ) všude prodává taková , jaká je k dispozici z hlediska množství a přepravní vzdálenosti.

Název - POWER - slibuje výkon,spojení s motoristickým sportem.

Společnost SHELL ČR to odmítá se slovy , že celé reklamní heslo zní - Více výkonu po delší čas -, čili že

V Power Racing a V Power Diesel má za úkol hlavně čistit motor a udržovat jej tak v dobré kondici.On pak podá vyšší výkon , než kdyby v dobré kondici nebyl. VELMI VYCHYTRALE

 

nu*

0x

nesmysl , natankujte si v Olympii v Brně, po nákupu nad 400,- Kč dostanete 1,- Kč slevu na litr, a na SK je benzin levnější než u níás, u slovenského tesca atd...na shell se vykašlete

 

uztobude12*

0x
Ten racing by měl být 100 oktanový benzín a tudiž u běžného MPIčka žádný rozdíl nepocítíte. Pokud by jste však měl motor s přímým vstřikem (FSI,GDI,JTS... víc neznám), tak je to dokonce nutnost, ale to spoustu lidí ani neví. Oktanové číslo oznčuje odolnost vůči klepání motoru. Motory s přímým vstřikem pracují v nižších otáčkách s chudší směsí a proto na tzv. klepání víc trpí a proto se do nich nedoporučuje lít N95, ale alespoň N98 a víc. Natural 98 však moc čerpaček neprodává. Ono i ti co to ví a nějaký to efesíčko mají tak často tankují klasicky 95ku aby ušetřily byt korunku. Ono to samozřejmě pojede i na tu 95ku, ale prostě je pro ten motor lepší o něco oktanů víc. U toho mpička bych radši vzal o nějaký deci víc 95ky než si připlácet za ten racing, když ten motor to stejně nepozná. A pokud se vám zdá, že to s tím jede líp, tak ne, nejede-je to jen ,,placebo efekt,,

 

stirecek*

0x

Natankuj na slovensku a vyjde to o nějaký padesátník levnější. Když nemusím, kalousovi necpu.

 

lukin*

0x

Já kupuji benzín v polsku na čerpací stanici Orlen. A auto jezdí uplně stejně jako na benzín Schell. Nepoznal jsem rozdíl.


Ještě je tu otázka okolo aditiv,jestli pro tento motor dobrý,nebo už jen obyčejný bez přísad.

doplněno 26.02.12 21:02:

Ono je to těžký,buď se přiklonit k těmto názorům, tedy používat ten obyčejný benzín,anebo k názoru automechanika,podle kterého kvalitnější,i (občas)vysokooktanový pro motor jen dobře, má lepší tah a vypálí nečistoty z paliv. systému.

uztobude12*
,,vypálí nečistoty z palivového systému. Promiňte, ale buď je váš kamarád mechanik tak trochu makovec, nebo si z vás dělá prdel. Ono totiž ty oktany nic čistit neumí- je to jen hodnota odolnosti benzinu vůči samozápalu.

 

olinlitomericko

0x

Jezdili jsme s dieslem nákladáčkem do 3,5 tuny na klasický shell diesel, potom jsme vzali shell power a bylo to znát.auto se oživilo a vyčistilo (ztišilo). Typuji úsporu tak 6% , jo a je to zpět asi 3,5 roku.

blackflamesiczi*

to ja si myslel take kdyz jsem vzal vervu u prahy a auto jelo jako krava, a pak jsem natankoval u nas take vervu a ono nic tak jsem zase vzal u prahy obyc a zase jelo jako svine , takze zalezi na pumpe

 

 

jkj

0x

Je to nesmysl. Všechna prémiová paliva jsou pouze výsledkem kvalitního marketingu a manimpulování s psychologií lidí. Kamarád pracuje v shellu a já provozuji část sítě čerpacích stanic. Rozdíl může být znatelný u zcela jiných aut než kterými jezdíme my - 99,99999999% lidí.

blackflamesiczi*

podle me neco jako ty blbosti na prodlouzeni péra (ne pruziny a ne na aute)

thoms

ty musíš bejt neskutečnej TUNER! u te felicie je to uplně jedno kdy a co natankuješ... stejně veškérý paliva jdou z Čepra, a na benzinkach si tam prodejci doleval jen aditiva... takze kdyz si koupis kvalitni aditivum tak jsem na tom dase rict stejne

blackflamesiczi*

ono to dolevani neni tak horke, nevim jestli za ne extra pumpa plati nebo se nechaji prodat ale benzina u prahy ma lepsi naftu nez pumpa u nas a to znatelne , prazdnej tranzit i crafter jely na naftu od prahy lepe (do kopce cca o 30km/h) nez na naftu od nas . Jezdil jsem tu trasu pres 6 let den co den

doplněno 08.03.12 21:12:

jinak ja jezdim na cokoli od naturalu 91 az 98 pres e85 (nadaval jsem na to ale prestavil jsem na to exe) po lpg

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]