Nejste přihlášen/a.
chtělo by to nezávislé posouzení odborným znalcem, s možností analyzovat olej v laboratoři, tam se ledacos pozná,možná tam někdo jen dolil půllitr oleje a naúčtoval si plnou cenu, Váš olej mu tak zůstal a mohl tak doma ve stodole vyměnit olej v meďáku někomu jinému, ojebal firmu i Vás...a peníze si strčit do své kapsy...ale to je jen můj názor...Z rozboru oleje se dá ledacos poznat, zda byl skutečně vyměněn, kolik ho bylo vyměněno, jaká olej tam je a také zda byl dodržen technologický pastup provedení výměny...oleje v sobě obsahuje mnoho rlzných přísad a prvků a ty v motoru posdtupně mění své vlasntosti...Vše se dá určit přesně...A pokud by byla příčinná souvislost mezi výměnou - nevýměnou oleje a zadřeným motorem, máte právo na odškodnění, samozřejmě plné...Pokud se jedná přímo o servis firmy mercedes, zapojil bych na Vašem míst v případě problémů s reklamací do kauzy i jejich zastoupení pro ČR nebo v SRN, dostanete pak úplně nový motor...když budete vytrvalý...
bohužel CDíčka od Mercedesu jsou obzvlášt náchylná na biosložky v naftě-tohle vám potvrdí kdekoli v servisu(nejen ve značkovém) a hlavně to jde i poznat-a v tu chvíli je jakákoli reklamace pasé-a to i v SRN jak píše nu...Pročpak byla nedávno v SRN velká vlna protestů proti zvyšování procent biosložek v palivech...?! Každý kdo trošku zná problematiku,moc dobře ví,že ony všelijaké bio složky jsou zkázou pro čerpadla,motory atd-nelze prostě nadřazovat jakože ekologii nad technickou stránku věci(tak to prostě nefunguje)...Takže pokud jste tam nalil nějakou řepku,řekněme,že nižší cena dotované (jakože eko) nafty svádí-tak máte velký problém a zůstanete v něm úplně sám-prostě do Mercedesů "bio" nepatří-v opačném případě to dopadne přesně takhle...
Reklamaci bych zkusil, v kazdem pripade se dozvite, kvuli cemu k zadreni motoru doslo a kdo je za to zodpovedny. Nemuze se preci znicit motor vozidla po 2,5 letech, pokud nebyl nejak extremne namahany. V kazdem pripade by na to meli technici servisu prijit, jaka byla pricina zavady. Na nove vymeneny olej by se melo dat najet kolem 15 tis. km, takze bych reklamaci urcite doporucoval.
Řešit to lze, ale jak dokážete, že zadření motoru je v příčinné souvislosti s výměnou oleje a ne např. palivem?
doplněno 03.02.12 14:02:Jste ochoten si přibrat znalce na příčinu zadření a uhradit ho? Servis odpoví že použil běžně používané, dodávané oleje takové a takové kvality z origálních obalů ... atd. Poptejte se u právníka, ale ani on není zárukou, že něco vyhrajete a on dostane stejně své...
Obávám se, že bez posouzení znalcem, případně rozborem oleje v autorizované zkušebně nemáte nejmenší šanci. I tak je šance dle mého skromného názoru velmi malá. Znamenalo by to zřejmě nekonečný soudní spor s nejistým výsledkem. Jen velmi seriozní firma by byla nějak vstřícná.
Pokud je auto po záruce, tak dle mého názoru je řešením, začit šetřit a zhánět jiný motor. Záleží samozřejmě jak je zadřené. Přidření pístu může být opravitelné, pokud je chycená klika, tak obyčejně je jetý motor z bouraného auta levnější než jeho generálka.
Dekuji za odpovedi, tak to vidim spatne ... na Mercedes jsem poslal stiznost, ze to neni normalni (servis delal rovnez primo Mercedes dilna), s tim ze motor si vyzadal na rozbor co se stalo. Nicmene auto je ve Francii a novy motor vymenej za 10 000 Eur s tim ze 25 pr prispeje Mercedes. No soudni spor moc nevidim... ale je to komplikovana situace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.