Nejste přihlášen/a.
Ahoj mám v domě, ve sklepě garáž, ale nemohu se dohodnout s okolím - rádci, jestli vozit auto v těhle mrazech do garáže nebo nevozit. Je tam kolem 13 stupnů, když vypnu radiator, je tam tak kolem 7 stupňů. Co poradí zdejší auto gurus? Pohled na nové auto s rampouchama se mi moc nelíbí.
Vůbec by mě nenapadlo mít garáž a auto nechávat omrzat venku. Máme taky garáž s asi +10 C (odhadem). Auta tam dáváme odjakživa. Důvodem výměny auta nikdy nebylo "zrezavění v garáži". 10letá takto garážovaná Felicie byla stále rzí netknutá.
Auto v garáži navíc nikdo nepoškrábe, neukradne stěrače apod.
Je taky velký rozdíl v bezpečnosti jízdy: když můžete řídit normálně ve svetru, bez rukavic a vidíte pořádně ven, je to určitě mnohem lepší, než nejřív oškrabovat led, pak si v bundě, v rukavicích a s kulichem sednout za volant a prd vidět přes námrazu, která se začne dělat zevnitř na oknech.
Nějak nechápu nad čím přemýšlíte... Já mít garáž, tak do něj auto schovávám určitě.
Proč by mělo auto mrznout venku, když si může hovět v teplé garáži.
Kombinace tepla, par a solení z ulice urychluje korozi na kovové části, ničí lakované části.
Někde jsem četl, nějaký profik z Fordu dokonce řekl, že pokud je v garáži nad -1, tak je to horší než nechat auto venku. Někdo zase říká do +5...Jsem z toho paf.
V těchto mrazech bych auto rozhodně do vyhřáté garáže nedával. Teplota nad nulou totiž umožní soli konat korozi všude, kde se dostane. Navíc auto vymrzlé zvenku se po příjezdu do teplé místnosti orosí i v místech, kam by se normálně sůl a voda ze silnice nikdy nedostala. U aut, která neměla pozinkovanou karoserii, bylo možné klidně za 2 zimy napáchat takové škody korozí, že se náklady na opravu pohybovaly v tisících. U dnešních auta zase hrozí orosení elektroniky, co může způsobit přechodné odpory v konektorech, probíjení v konektorech na vedlejší piny a zrychlená koroze. Ale ani karoserii to neprospívá, ikdyž by byla pozinkovaná. Pokud bude auto trvale při teplotě, která nepřesáhne -10°C po dobu třeba 1 mesíce, určitě na tom bude mnohem lépe, než auto, které se 30x orosilo, a 30x mohla sůl dělat, co se ji líbí.
pak se auto ničí i na jaře či v létě, to je také teplo, pokud jde o urychlení chemických reakcí, to se učí i děti na záklace, že každou chemickou reakci lze urychlit zvýšením teploty
nejlepší bude auto nakonzervovat a nejezdit, aby se neničilo
a pokud jde o toho PROFÍKA od fordu, tomu doporučuji žít v chladu, nejlépe při teplotě do -1, teplota nad nulou mu škodí, jeho tělo je také chemická reakce, jako tělo každého z nás...když vydrží žít v chladu, zpomalí tím chemickou reakci - rozpad svého těla, o to déle vydrží být profíkem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.