Nejste přihlášen/a.
potřeboval bych vědět v jakch intervalech
se mění rozvodový řemen u citroenu xara picasso 1.8i
dík za odpověd.
mělo by to být 100 000 km...,jinak raději dříve než později-oddálená investice tří tisíc za sadu+ práci by se mohla šeredně prodražit...
u vw group normálních motorů nemyslím v8 a některé v6
cena rozvodové sady do 10 tis i sprací
octavia 1,9 cena sady 3500
pokud praskne rozvodak tak 27000
v tom je právě ten rozdíl v reálu("...Das Auto..."a ostatní)-cena sady od Iny(což je poměrně solidní výrobce) je nějaká trojčička ecat.elit.cz/... na 16V a na 8V taktéž ecat.elit.cz/...
No a práce-běžných je nějakých 1500 až 2000 (na klasika motory- R4)se zárukou...
doplněno 19.01.12 18:22:ještě mne tak napadá poznámka,byt v jiném vláknu(že neodchází turba a čerpadla u TDíček...), sice pán jezdí v Xsaře Picasso(mimochodem podle mne auto na pohodu) za nějakých 7-8 litrů benzínu,ale jezdí pořád,nemusí právě řešit "detaily"za 10 000,-kaček jako čerpadýlko,tradá turbíčko za 4000,-,jejda řídící jednotka ovládání oken,centrálu atd.ve dveřích řidiče za 4000,-...a tak by se nechalo pokračovat...,to je ta spotřeba 5,7 litrů nafty(nemluvě o dnešní ceně u pump)trošku drahá...
moje rec, zrovna mam na dilne octavii II v nafte a mame tu v haji turbo a dvouhmotnostnak a na to se prislo jen kdyz to privezl kvuly bouracce predku tak jsem mu popral hezkej zbytek roku
Jinak s tou naftou predevcirem jsem tankoval naftu za 39,50,- a sel jsem do kolen , 4,0 jsem mel s prazdnym plynem a nechtelo se me rano tankovat coz me tak stvalo pomerne dost
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.