Nejste přihlášen/a.
Zdravím.Mám jednorychlostní babetu.Jezdí mi po rovince 40 až 45 KM/H.Já bych se chtěl zeptat,jestli nejde nějak zlepšit výkon motoru popřípadě něco dokoupit (nějaké turbo či tak).Díky za odpovědi.
O žádném znatelném vylepšení nevím, stačí dobré seřízení a nezas*aný výfuk, dobře namíchaný benzín s olejem a občasná údržba, pak to v rámci možností "utíká" docela slušně...
Existují návody třeba na snížení hlavy, zabroušení kanálů, ale většinou to má větší vliv na trvanlivost motoru a spotřebu, než na výsledný výkon...
Anebo rychleji šlapat...
také mám 207 a jede 37 až 40 po rovině, pokud tam nejsou kopce můžeš vyměnit hnací kolečko sekundárního převodu za kolečko o 1 zub větší, spočítej si navýšení rychlosti, bude asi o 3-4 km/h...Jinak výkon trochu zvedne karburátor delorto, je lepší než ten origo, pokud chceš překopat motor, dej tam klikovku s ložiskem pro pístní čep na ojnici, válec a hlavu z 210 babety, a 13-zubé nebo 14-zubé hnací kolečko, zkrat si koleno výfuku tak aby bylo jen cca 5 cm zasunuto v tlumiči výfuku...dá se experimentovat i s rozetou, ale rychlost bude na úkor výkonu...210 hlava má jinak tvarován spalovací prostor, nebudeš tam mít dekompresor kterým často uchází tlak, vypínání motoru vyřešíš odpojením elektriky zapalování jednoduchám spínačem
Řekl bych že díky tomu, že to je jednokvalt, tak ta rychlost už bude limitována otáčkami motoru a bez úpravy převodů z toho nevymáčkneš ani kdybys měl vyšší výkon...
Ale jak jsem se dočetl na jedné stránce, jak zrychlit Babettu: pořádně se vys*at a jezdit s větrem v zádech
Taky jsem Babetu měla. Tady se fakt člověk zasměje. A i proto na tyhle stránky chodím ráda.
Co největší výbrus, nebo sehnat jinou hlavu ( do pincků lze např. dát píst z babety o větším průměru.)
Vtipálku, babeta je padesátka takže měnit válec a píst je nesmysl.
Když jsem ještě drandil pincka, tak si pamatuju, že nejvíc se dalo vytěžit laborováním s předstihem. Na jednu stranu to šlo víc do síly a na druhou víc do rychlosti ale na úkor tahu.
Jinak ale na jednu rychlost bez převodovky... kolik bys měl představu toho vyždímat? Vždyt je to v podstatě motokolo. Za cenu úprav který ti tady někteří dobráci navrhují se na Aukro dají sehnat výkonnější pomocné motorky na horské kolo (50- 60- 80 ccm) je to lepší než strkat prachy do stařenky babety jede to i 60 a ani k tomu není potřeba mít řidičák a helmu protože ficiálně to je furt kolo.
jenže babeta 207 a babeta 210, případně další modely babet se liší počtem propouštěcích kanálů, 207 má jen 2, a jsou poslední modely které jic mají celkem 6...tak najdi 2 rozdíly...když změníš-zdokonalíš způsob plnění motoru, zlepšíš spalování( jiný tvar spalovacího prostoru, větší komprese), zákonite trochu zvedneš výkon...některé poslední slovenské nakopávací babety ( dle informací výrobce) disponují výkonem kolem 2,5 kW a vyšším, ale jsou to 2-rychlostní stroje...ale ve srovnání s 1.1 kW u staré 207-čky dvojnásobný výkon, pak trochu poupravit převody a babča bude jezdit padesátkou...jde o to zda to jqk pojede s tím těžším do kopce, zda to zvádnou minibubnové brzdy a jak se bude tvářit přední vidlice...
Jde o to zda se uvedené úpravy vyplatí, spotřeba se zvedne a rychlost pořád nic-moc...
Pro příště je to Babetta, ne Babeta ( static.akcniceny.cz/... )
Pokud máš dost času a nářadí, tak se může pokusit o něco podobného: speaker.cz/...
Krásnej návod od začátku až do nekonečna :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.