Nejste přihlášen/a.
Ahoj,chci se jen zeptat,ale je mi jasné,že to bude jako věštění z koule - když jsem dneska koukal to velkého techničáku všimnul jsem si,že na sebe TK nenavazují,je tady 31.3.04-31.3.06 a potom třeba až 2.10.07-2.10.09 a potom zase 7.12.09-7.12.11.Zajímalo by mě co by jen tak mohlo vést k těm přestávkám?Auto jsem kupoval bez servisky,protože při zkušenosti s okolím mi přišla stejně zbytečná,kdy se po havárii stejně nic nezapíše.Dělal jsem si ale Cebia ověření a podle toho aspoň seděl stav km (opotřebení interiéru se mi po nějaké době,co jsem auto koupil zdálo docela velké - ošoupaná sedačka,ošoupaný plast kolem světel a třeba trochu ze stran ošoupané pedály) , ale na té Cebie se ukázalo že u té TK kdy byla asi rok odstávka 06-07 se měnilo přední sklo,ale nic víc,myslíte,že by tedy mohlo být auto havarované?Nebo to mohlo být odstavené jen kvůli výměně skla?Auto je Cordoba.
No taky nekdy nestihnu STK, rekord mam skoro 2 roky, bezne par mesicu, tezko rict... Treba mel nekdo jen vic aut a pri nutnosti servisu to tak rychle neresil. A nebo to mohlo byt i bourany, v prodeji, cokoli...
ja jen 8 mesiců ale mam v planu tam jet az bude teplo, zatim mam cim jezdit a stejne to chci dceri nastrikat na ruzovo takze asi nekdy tesne pred srazem koncem dubna
Auto vidělo už několik mechaniků,nikdo ale neřekl že by bylo bourané proto se právě divím..Sedačky se mi zdají z dost špatné látky,bratr který má taky Cordoba ale starší verzi má o dost lepší sedadla a třeba ten plast kolem světel byl ošoupaný kolem dokola,to nevím jak by to světlo musel zapínat,aby se to tak ošoupalo - proto myslím,že to není přímo od používání..Nějaký člověk,myslím že s AAA ale někde říkal,že auta od koncernu VW mají tenhle sklon a ošoupe se to až při 200 000,tak mě to docela viděsilo,proro jsem si dělal aspoň tu Cebiu..
Rozumim tomu dobre, ze mluvite o pastice z roku cca 2000 kdyz STK byla v 2004? Tam uz se myslim musi pocitat se vsim, ale rozhodne ne s najezdem 100tkm...
Tak to jste mi docela zvednul náladu.. No asi snad u každé té paštiky se musí počítat se vším,ale snad když km sedí u té Cebie to něco znamená,ne?První TK platila do 1.12.03 a pak následují ty jak jsem psal nahoře..Každopádně s tím už teď nic neudělám,auto jezdí a vypadá zatím v pořádku..
takze bylo koupeno v roce 2000 prvni technicka v roce 2004 uz se stocenym tachometrem a je to, cebie nebere udaje ze servisu ale z stk, pokud se neco nezmenilo
To nevím odkud je bere,ale v tom výpisu se tedy neshodovali TK a třeba body u kterých byli ty km zaznamenané,to bylo třeba u jarní prohlídky,nebo podobně..To by někdo dělal,že stočí km u 4 roky nového auta? Nevím,každopádně myslíte,že to tedy odpovídat nemůže?
krom již všeho uvedeného-právě u 4-letého a mladšího,se stáčení vyplatí,poněvadž než se jakoby "ztratí" hodnota nájezdu km a stáří podle r.v.(čím auto starší,tím víc jde o reálný stav a vzhled) tím víc češi koukají na tachometr a servisku-nikoli na reálný stav-kde by tím spíš měli,poněvadž za něj platí větší peníze...(čím novější auto,tím má větší hodnotu a "dobrý" stav se jaksi při malém nájezdu km předpokládá)
nezmu mondeo tak je mu 3,6 roku a na tachometru ma 250-260 000km, auta co maji po 4 letech 50 000 a podobne jsou stejne caste jako jahody v prosinci na louce
Takže vůbec nemám počítat s tím,že by mi mohl tachometr sedět,že nějaká cebia je mi na draka? To potěší no,ale dneska je to už asi umění koupit auto,které je úplně v pořádku..
kdyz kupujete auto tak nekoukat na tachometr jako ostatni ktere nalaka akorat serviska a malo kilometru a pak jsou lidem co do aut delaji pouze pro srandu (nic ve zlem)
No to je přece jasné.. :D No,takže jsem neudělal nic moc kup.. :/ A myslíte,že to tak opravdu musí být pokaždé,že to třeba nemůže sedět?
ale popravde nevim proc resite kilometry, pokud je auto v dobrem stavu(coz je nejdulezitejsi) nejake kilometry bych neresil
doplněno 02.12.11 19:37:jinak asi pred 2 lety jsem byl s kamaradem kouknout na fabku v combi, najeto 280 000 , mpi, dobra vybava i cena a stav jako nove, delal jsem si s majitele srandu ze mohl stocit tachometr o 250 000 a prodal by to draz
přesně tak-kilometrový nájezd není prioritním údajem-už jen z čistě praktického hlediska,že někdo dokáže auto odrovnat třeba po 50 000 km a někdo najezdí statisíce a auto má jak ze showroomu...Prostě ono "pozlátko" v podobě málo kilometrů a serviskou je pro čechy stále velkým lákadlem-bohužel(pro ně samotné ...) technický stav,přístup předchozího majitele k autu(jakože má-li dělat na 120 tkm rozvody,tak je fakt udělá,o pravidelných výměnách filtrů a kapalin nemluvě) už moc neřeší-a mělo by to být obráceně.Už jen jednání se současným majitelem leccos ze svého chování odhalí-a o to jste na bazaru ochuzen(bazar co možná nejlevněji nakoupí a co nejdráž prodá-víc neřeší)...Osobně kupuju-li auto,tak jedině západně směrem od nás a pouze od fyz.osoby,majitele...
Rozvody jsem hned nechal udělat a filtry a olej taky,a teď mám jít na TK a jedinná vada je ložisko v předním kole.. Možná tak někdy auto když je zima,nebo vlhko tak po nastartování chcípně,nebo se dusí po rozjezdu,někde trochu rezne (lemy předních kol) ,ale jinak by mělo být v pořádku..
Vlastně jednou jsem se už tady o tom radil poradte.cz/...
Ostatní měli podobný názor,že to na ty km nevypadá..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.