Nejste přihlášen/a.
Jawetu jsem kdysi měl a byl to neuvěřitelný stroj. Začnu odzadu. Vzhledem k tomu, že ve světelném obvodu mimi cívky, vypínače a žárovky nic jiného v podstatě není. je dost pravděpodobné, že to tou cívkou bude. Ta cívka je zcela jednoduchá součástka celkem se na ní nemá co porouchat. Zkuste proletovat její vývody. Případný špatný spoj se může projevovat právě až po zahřátí cívky. Samotné vinutí přerušené ani proražené nebude, napětí tam tak velké není a pokud by byla porušená mechanicky, bylo by to vidět.
K bodu 1. se vyjádřím jen částečně. Svíčka by to dělat mohla, ale neznám dnešní značení svíček, takže neporadím. Ovšem taky by to mohla (v horším případě) dělat zapalovací cívka. Její konstrukční řešení nebylo zrovna ideální a tyhle cívky občas zlobily. Oprava prakticky nemožná. Zkontrolujte si kladívko přerušovače. Může mít unavenou pružinu. Případně kondenzátor.
Svíčku bych zkusil Brisk N17C (kontakty sklepnout na 0.4mm, původní originální tam byla Pal 14-7-R) ceskemotocykly.eu/...
nejlepší svíčka k jawettě byla stará championka, také by se mohl zanášet palivový filtr, tedy to síto...nevylučuji ani pošjkození zapalovací cívky...Zapalovací cívku lze nahradit další světelnou cívkou a tu propojit s indukč. cívkou z pionýra, ta vydrží, nebo tou menší k simsonu, ta se dá schovat kamkoliv
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.