Nejste přihlášen/a.
Prehrieva sa mi skoda 120.Ako urobit dajaký zaklučovač foferníka či vyriešit?
Pokud se přehřívá při pomalé jízdě, pravděpodobně nespíná čidlo. Je umístěné na chladiči a vede k němu přívod a odvod k ventilátoru. Zkratováním těchto drátků vyzkoušíte, jestli není v háji fofrník. Tento problém se řešil nasvorkováním těchto dvou drátku na nějakou náhradní dvojlinku, na jejímž druhém konci byl vypínač někde na palubce pro trvalý chod fofrníku. Říkalo se tomu "Sahara"...
U těchto Škodovek je velmi důležitá, tedy zásadní těsnost chladicího systému, nejen hadice chladiče, ale i hadice topeni a také mít v naprostém pořádku přetlakové víčko. Stačí malý pokles tlaku chladicího systému a chladicí kapalina začne na některém teplejším místě vařit a okamžitě je chladicí okruh párou zavzdušněný a vyvaří uplně. Trochu pomáhalo namontovat čerpadlo z tuším Š125, ta měla širší vrtulku a chladivo lépa cirkulovalo.
Z mého pohledu bylo řešení chlazení těchto škodovek úžasný bazmekt. Náporové chladiče převzali ze soutěžních škodovek, u cestovnícho auta moc nefungovalo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.