Nejste přihlášen/a.
V servisu je to za pár minut, tak tam musí být nějaká finta a na tu jsem nepřišel.
Ta finta je v tom ,že ten mechanik to děla často a je v tom zběhlý,je tyhle věci řeším za pár korun v servise.KB
zas inženýři automobilek nejsou takový "amatéři" ,aby se muselo sundavat kvůli žárovce přední kolo...Nevím tedy jak u C4,ale třeba u novýho Mercedesu Éčka to je taky porod-je to na milimetr,ale jde to-nicméně věřím kvůli tomu někdo sundavá sací box atd...Prostě místa pod kapotou není nazbyt...
Vzhledem k tomu, ze jsem již 6. rok majitelem C4, vím, že na výměnu žárovky není žádná finta. Chce to jen cvik a úzkou ruku popřípadě kombinačky. Z pohledu na světla na leve straně je nejprve nutno sundat kryt nádrzky ostrikovace, pak je postup u obou svetel stejny. Sundá se gumová krytka zadní části světla, vsune se ruka do úzkého otvoru, nahmatá se patice a ta se vsi silou sejme ze žárovky. Pal se nahmatá pružinka držící žárovku u světla, která se mírně zatlačí, vysune malinko do boku a odklopí se dozadu. Pak se vyjme žárovka a vymění za novou. Vrátí se zpátky pružinka a nasadí patice. Pak už jen vrátit gumové víčko a je hotovo. Je to naprosto jednoduché, jen napoprvé jsem se u toho asi hodinu trápil, pak jak čkověk dostane ten cvik, už to jde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.