Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co obnáší přestavba Fabie Combi z N1 na M1

Od: solenza* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den všem. Dnes se kamarádovi stala docela nepříjená věc na stanici technicé kontroly. Při STK bylo zjištěno, že auto, které zakoupil jako ojeté je kategorie N1 a má tedy mít mřížku oddělující zavazadlový prostor od prostoru pro cestující. Bohužel předchozí majitel (nebo možná i autobazar) mřížku z auta odstranil, a na STK byl tedy problém, protože auto nesplňuje podmínky pro kategorii N1 a v závadách tybu B má záznam o závadě kvůli chybějící mřížce. Proto bych se Vás chtěl zeptat, zda někdo nemáte zkušenosti, co vše obnáší přestavba Fabie Combi rv. 2003 z N1 na M1a kolik zhruba tato přestavba stojí, zda se vyplatí a co vše se musí vyplňovat za formuláře. Jestli by tedy nebylo například jednodušší někde sehnat danou mřížku. Popřípadě kde by se dala sehnat v Pardubickém, nebo Královéhradeckém kraji a okolí. Děkuji za odpvědi.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

blackflamesiczi*

2x

znamej jen zasel na DI a nechal si to prepsat za asi 50,- nebo tak nejak

nu*

na DI se nic nepřepisuje, protže DI to nedělaá od roku 2001, ten kdo přestavěl fabii na N1 přestaví Fabii ns M1 a napíše to do TP, pak s velkým a malým TP an dopravní úřad a tam se to za 50,- kč poznamený do registru a DO DOKLADŮ...Kdo Fabii přestavěl ( asi lvůli DPH)ú je uvedeno ve velkém TP, většinou to dělala firma MTX...stojí to několik tisícikorun, i kdyby to forma jen potvrdila...

Pokud by byl snížen počet míst k sezení z počtu 5 na 4 s cílem dosíhnout splnění požadavků tzv. "hmotnostného vzorce" (viz uvedená vyhláška) a kotevní úchyt sedadla a bezp. pásů by byl znehodnocen, byl by to problém...ale to se na dálku nedá vysvětlit, bez znalosti skutečnosti...

Stávající novelizovanáí vyhláška č.341 v souladu s evropským právem nevyžaduje , aby bylo vozidlo kategorie N1 vybaveno mřížkou, proto je tato závada uvedená na protokolu z STK nesmyslná...Technik STK by se měl proškolit,vzhledem k tomu že technik STK musí mít an pracovišti k dispozici všechny platné právní normy které potřebuje ke své práci, zajel bych za ním a požádal jej, aby mi ukázal tu novelizovanou vyhlášku včetně její přílohy č.1 atd...

blackflamesiczi*

ja myslel ze dopravni urad a DI je stejnej urad

solenza*

Zítra dám vědět, jak to dopadlo na úřadě. Zatím děkuju za vyčerpávající odpověď.

solenza*

Dobrý den. Děkuju za Vaše rady. Skutečně se musí požádat o změnu údajů v TP. Cena 50 Kč. Po schválení odporem dopravy se tato změna může zapsat do TP.

doplněno 14.10.11 15:14:

Odborem dopravy. Sakra, ta eletrika.

solenza*

Takže jenom dojít na DI, tam požádat o změnu na M1 a na opakované technické by již neměl být problém?

blackflamesiczi*

ano ale treba s tou stk tak u nas kdyz mate mriz dostanete na jedne stk technickou jen na rok ale skoro nikdo s mrizi tam nejezdi

solenza*

Jako že tyhle lehký užitkový auta dostávají osvěčení jen na 1 rok, místo na 2 roky jako osobáky?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]