Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bmw problem se studeným startem

Od: vojcech odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, mám problém...BMW e36 325TD z 93. roku...z ničeho nic jsem včera něják nemohl nastartovat...auto škitalo, kouřilo tmavý dým z výfuku a asi po 40sekundách se natočil...vypnul jsem motor, nastartoval znova a chytlo jakoby nic...zajel sem do obchodu vypl motor, nastartoval a zase v pohodě...až zase dneska odpoledne chci nastartovat a to same...škitá, dými a nakonec naskočí...dokud je teplý motor tak je všechno OK ale jakmile vystydne je problém...cca 6měsícu zpět dělán repas čerpadla...až do včerejška startovalo naprosto bez problému...nevíte někdo co je špatně? nebo nemá někdo podobnou zkušenost?...mockrát děkuju...

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*

0x

Možná vada teplotního čidla, v servisu mohou zjistit závadu mnohem lépe.

acab

koukni na žhaviče

 

blackflamesiczi*

0x

zhavici svicky ci rele a jeste bych kouknul na to jestli nepada nafta (vedeni ci filtr) a nebo klasika vylagrovanej motor ci krouzky coz je u techto motoru s najety pul milionem normalni

vojcech

půlmega nemá...jen 360..:D...relé žhavení je opravené, příznaky byli jiné...auto točilo bez problémů ale nechytlo se...tedkom to škitá a ikdyž nechám vychladit motor tak blafne na první otočení...vypadá to že jen po několika hodinovém stání je problém...

1jara*

Tepelné čidlo udává že je motor teplý, proto za studena špatně chytá.

blackflamesiczi*

a nebude to naftou kdyz je to zniceho nic? Takove problemy jdem se starejma naftama u nas resil porad kdyz rekonstruovaly jednu pumpu a ja takoval jinde

vojcech

TEORETICKY...natakoval sem v polsku...:D...ale na ORLENU...ta je dobrá...ale začalo to po ní...ale snad ne páč mám plnou...:D...no uvidíme jak to bude ráno...když tak skusím vyjezdít aspon pul nádrže a pak ji dolít českou...ale do těchle at se dá nalít i olej a pojede...:D...tak uvidíme...

blackflamesiczi*

ja mel v jednom naftaku opacny problem a to je horsi nechtelo to startovat teple (natankoval jsem hnuj ale nic jinek nezbyvalo a nemely penize nazpet tak jsem vzal plnou) a to je pak zazitek premyslet kam jet a jak dlouho tam budes aby to vYstydlo abych nastartoval

vojcech

To se mi stávalo jak sem měl špatne čerpadlo...studený v pohodě ale teply start sem kolikrát aj vyštavil baterku..a ještě ktomu v zimě...to byl konec...nejdřív sem to řešil startovacím modulem který trochu pomohl ale pak to začalo moc tect tak nabylo východisko než udělat reaps...a vpohodě...teda až do teď...doufám že to bude prkotina...:D

blackflamesiczi*

u me jednoducha oprava asi po tydnu co me to sralo a vudec jsem s tim radsi nejezdil vypustil jsem nadrz a nalit tu sracku do olejovejch kamen a koupil jinou naftu a vse v poradku

doplněno 09.10.11 21:51:

nejdriv bych pri startovani pro jistotu kouknul jestli nespadava nafta

vojcech

A jak zjistím jestli nepadá nafta?......jinak dneska ráno škitl jenom jednou a nastartoval...každopádně za týden vyjedu víc jak půl nadrže tak pak tam doliju nějaké čistící aditivum a dotankuju normální naftou...ale jezdím do Polska často aj hodně mojich známých a zatím nikdo neměl problém...tak snad měli jen blbou várku...

blackflamesiczi*

hodne vzduchovejch bublin v te pruhledne hadicce u palivovyho filtru, to je nejjednodussi

vojvevh

Díky za info...zachviku jdu na to...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]