Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda 120-cukání při jízdě

Od: xyo odpovědí: 19 změna:

Dobrý den,řeším velice neobvyklý problém na škodě 120...auto při jízdě jakoby lehce pocukává,taková trhaná jízda,zvlášt do kopce,už jsem zkusil snad všechno,vůbec nic mě nenapadá...takže vyměněny svíčky,kabely,repasovaný rozdělovač,vyčištěný karburátor(seřízený plovák a trysky atd...),vyměněný vzduchový filtr,občas mě připadá jakoby to jelo na tři válce,ale pálí normálně všechny svíčky,komprese ve všech válcích měřena a OK,předstih odborně měřený a seřízený stroboskopem,olej pravidelně měněný,ventilové vůle seřízené před 1500 kilometry,spojka nová před 10 000,převodovka repasovaná a přetěsněná,repasované polonápravy s novými poloosami,brzdy dělané před 3000 kilometry,ložiska nová před rokem

Budu vděčný až do smrti kdo přijde na nějaký nápad čím by to mohlo být,už jsem z toho zoufalý,chtěl bych ještě svého veterána vytáhnout na velkou podzimní jízdu a takhle si na to netroufám

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*

0x

Voda v benzinu,stačí velfobin.

medwed*

Taky bych to tak videl dnes to na benzinkach redi zmrdi az to neni hezky...

xyo

To jsem si původně myslel taky,už se mi jednou v minulosti stalo,že jsem vzal na takové družstevní benzínce a málem sem neodjel...po vypumpování a vyčištění nádrže,vyčištění celé plivové soustavy žádná změna

 


0x

Může to být cokoliv. Zkontrolujte v rozdělovači zda není přelomený káblík od kladívka k průchodce. Měl jsem kdysi podobný problem s Š100, tam v rozdělovači cestovala podložka z čepu kladívka. Zkontrolujte všecny kontakty zapalovací soustavy

 


0x

Mě se stalo na Š 100 ( má podobmý motor), že se dotýkal kablík jdoucí od zapalovací cívky tělesa dynama a prošourala se izolace. Nebylo to vidět, bylo to zespodu! Chvílemi se to dotklo, byl zkrat v zapalování a cukalo to. Naštěstí jsem na to přišel a kousek izolační pásky to spravil.

 

zafir

0x

jé,buďte rád,že vám ještě cuká...mému otci už docukala

xyo

Já doufám že bude ještě jezdit dlouho,teď už ji teda nemám na běžný provoz,ale chci aby mi ještě na pár sezón na srazy a výlety vydržela,pak ji dám na veteránské značky

 

xyo

Tak v elektrice nikde problém není,dnes jsme prošli ještě s pomocí velice zkušeného autoelektrikáře kompletně celou elektriku,všechny kontakty,drátky jestli někde není něco odizolované,změřili jsme všechny parametry a všechno ok atp...a nikde problém není

Palivová soustava taky nemůžeme objevit problém,všechny hadičky nové,odborně vyčištěný a seřízený karburátor i palivová pumpa,v rodělovači všechno ok,vyčištěná nádrž,i ventilové vůle seřízené nedávno

Už fakt netuším čím by to mohlo být

des*

Co ten velfobin?

xyo

Ten jsem dneska koupil,nalil jsem jej a zkusím co to udělá

 

solenza*

0x

Jak píšete v úvodu, už jste toho zkusil docela hodně. Jaké používáte svíčky? Mě se do starších aut velice osvěčily NGK.

xyo

Používám brisk N15Y,ty jsem ale používal co pamatuji a nikdy nebyl problém...měnil jsem je podle návodu výrobce a nebyl problém,teď jsem koupil všechny 4 úplně nové a žádná změna,všechny svíčky pálí,žádná není cítit benzinem a všechny hází jiskry,mají dobře nastavenou elektrodovou vzdálenost,dvakrát jsem to kontroloval,předstih seřízený odborně stroboskopem

Fakt už přestávám doufat že tu závadu odhalím,škodovku mám hodně dlouho,většinu věcí si opravuji sám,a vyznám se v ní hodně,ale s ničím podobným jsem se za skoro 11 let co ji vlastním nesetkal

solenza*

Jinak Brisky jsou taky dobrý. U Favorita používám DR15YS.

 

xyo

Tak se mi na to povedlo kápnout,jak je karburátor,tak ten elektromagnetický odpojovač trysky byl KO a semtam se přivíral,po výměně je to v cajku...jdu slavit

Hurá, blahopřeji,... ještě ve 14:30 byl karbec a elektrika OK,

Jak jednoduchá závada a jak dlouho se hledá. Tomu říkáme honění se za práporem... Zase o kousek chytřejší...

 

xyo

Tak karburátor ok je stále,ale tahle věc nikoho z nás nenapadla zkontrolovat

Nj,co se říká,co není v hlavě,musí být v rukách,no ale každopádně jsem rád že se to vyřešilo,už sem z toho byl na prášky

solenza*

Takže jestli to je skutečně tím, tak gratuluju k odhalení závady.

Podivné, ale pokud to nezlobí, tak Ok. Při větší zatěži, zvlášt do kopce by přivření trysky volnoběhu nemělo mít vliv na složení směsi.

xyo

No byl jsem to projet,schválně do kopcovitého terénu kde to zlobilo nejvíc a jede to bez problému,od doby co jsem to vyměnil to nezlobí

No možná je to nějak propojený,zase tolik karburátoru nerozumím abych dokázal říct co přesně to ovlivňuje,ale jistě vím že to má za úkol zabránit samozápalům

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]