Nejste přihlášen/a.
Zdravim ,potřebuju poradit ,byl jsem s feldou na STK ,vše o.k. a když jsem jel tak mi najednou začal motor ubírat až jsem jel 30cítkou ,žádnej výkon žádná síla,párkrát jsem ho prošlápl bez zatížení a pok se zase jel normálně až dou ujel tak 60 km bez problému ale dneska ráno zase začal blbnout jen na chvíli ,mám tam novou lambdu ,nové kabely ke svíčkám ,víčko rozdělovače i svíčky jsou nové ,auto prošlo emisema tak mám podezření na ,rozvody ,palivoví filtr nebo napětovou cívku ,pokud mi někdo poradí budu vděčnej.
Nemůže se jen dusit? Mně se ve feldě (1.6) uvolnilo vytlumení výfuku, které ho pak skoro ucpalo a výsledek byl stejný. Horší bylo, že jsem jel po dálnici 200 Km od domova... Nakonec jsem si sehnal kus drátu ze kterého jsem udělal hák a zbytky vytlumení přímo výfukem jsem vytahal a zase to jelo
osobně bych začal přívodem paliva-mohl se do motru dostat nějaký bordýlek z nádrže,resp.palivového filtru-ten bych asi vyměnil-není to nic finančně dramatického a výměna je snadná...Rozvody,pokud by si třeba "skočily",tak by probél nebyl jakože chvilku jo a chvilku ne,jinak emise jsou nejspolehlivějším zjištěním funkce lambdy(a katu)-potažmo i průchodnosti výf.soustavy...-tam bych asi taky prolém nehledal(výfuk,pokud neupadne,neurve se-tak jeho "přicpávání" je postupný proces-ne takhle ze dne na den)...
Obdobný případ se mně stal u Formana stříkačky. Diagnostika neukázala nic a mechanik měl podezření na přisávání vzduchu, což se mu potvrdilo, když nastříkal nějaký sprej pod vstřikovací jednotku. Motor změnil otáčky. Chyba byla v prasklině v podložce vstřikovací jednotky. Po výměně bylo po problému. Možná Vám můj přízpěvek pomůže.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.