Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Při rozjezdu se třepe řadící páka?

Od: orbi odpovědí: 10 změna:

Zdravím,, chci se zeptat. Když nastartuji ráno auto. a chci vyjet, pře přechodu přidávání plynu a pouštění spojky mi strašně začne mlátit řadící páka ze strany na stranu, rychlost nevypadne, ale prostě to opravdu strašně mlátí. V6dy ji musím chytnout a pevně ji přitisknout, aby tak nemlátila. Poradíte mi co s tím může být? díky...

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

honzek*

2x

Motor priduseny nebo podtoceny asi neni ze? Typoji na znicenou lamelu spojky

orbi

motor by měl být v pořádku. Děje se to vždy ale pouze při prvních dvou rozjezdech, Potom je vše ok a šlape to jak hodinky.

honzek*

hmmm tak leda me napada ze je motor nejakej pridusenej nebo podtocenej. Treba zastudena. Hmmm to by me zajimalo, jestli se to trepe ikdyz se pri rozjezdu prida vic plynu a pri delsim prokluzovani spojky. Hm nebo je ta spojkova lamela zaolejovana od motoru nebo prevodovky a vzdycky to dela, dokud se ten olej z te lamely neodstrika..

mux

Ja si myslím že je bud povolenej kloub táhla a řadicí páky nebo za studena jsou vůle a jak se motor ohřeje tak se vůle vymezí. Ale to nedělá zas až tak moc velký bordel.

orbi

ano,, čím větší otáčky při rozjezdu dám, tím víc to mlátí, proto musím ten motor při rozjezdu hodně dusit,, aby to tolik nemlátilo. prostě čím větší otáčky,, tím to víc mlátí. Jde o staré auto Opel Astra 1.6i 1994. Právě se chci jen zeptat, zda to tak vydrží,, udělal jsem technickou,, a tak to chci dojet do doby co mi platí, pak jsem rozhodnut koupit nové, ale zatím at to jezdí

mux

Zvednout auto a podívat se, případně zkusit rukou kde je to volný, jestli tím to je. Pokud ne, tak je to v převodovce a dotoho bych se nehrnul to by se neoplatilo. Může to být i prkotina( povolenej šrub, těsnení) Kdo ví?

 

erikch*

2x

většinou podobné "klepání" řadící páky má na svědomí silentblok motoru-nejčastěji ten zadní u torpéda...Po ohřátí,teplem,se jednak zklidní běh motoru samotný,a i trošku onen silentblok...Pokud je jinak chod motoru,starty a řazení samotné o.k.,tak onen(ony)silentbloky-ideálně by bylo kouknout na zvedáku na řazení a "klepání" motoru-zespoda bude vše krásně vidět...Jo a vymezovací pružinka(y)zespoda kulisi řazení,tam asi už taktéž nebudou(vyhnilé),že...?

orbi

no uvidím,,, zkusím to zvednout, mrknout na silenbloky,, a uvidíme co se s tím dá dělat,, kdyžtak sem dám vědět čím to nakonec bylo,, díky vešm za vaše názory,, snad mi pomohou..

ar*

Taky se přikláním k silentblokům, dost často jsou u staších aut i rozlptané od oleje a pak utržené a nebo jsou už prostě "jen" unavené. Taky na výkyvy motoru má vliv pokud motor nejde na všechny válce, ale to nebude tento případ, věřím, že to by jste určitě poznal.

 


1x

uchycení motoru a převodovky na karoserii, zkontrolujte silentbloky, jak píše Erikch...Lamela nemá s řadící pákou nic společného...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]