Nejste přihlášen/a.
Jakým záhadným způsobem fungují autovrakoviště,když nemohou ani kolikrát podle zákona ekologicky likvidovat stará auta?Jak pak auta odhlašují?Jak musí být zařízená dílna,aby mohla ekologicky likvidovat auta?
zcela jednoduše-protože oficiálně ani vrakovišti dle nejsou,ale třeba autoopravnou,skladem použitých náhr.autodílů apod. Oficiálně zbudovat vrakoviště znamená takové byrokratické až nesmysly(to není pomalu ani v potravinářství),že do toho jde jen věci neznalý a finančně dostatečně silný jedinec...Kdysi jsme taky provozovaly vrakáč a servis-oficiálně to byla jakože autodílna a i tak tři vagóny razítek apod.-no a stejně to byla pouhá čtvrtina náležitostí oficiálního vrakoviště...Na druhou stranu se jděte někam podívat na šrotárnu(firma mající atesty a oprávnění "ekologicky" likvidovat vraky) jaká je praxe-nikdo nic neřeší a přesto v klidu fungují...Stějně všechno nakonec končí v Děčínském Kovošrotu v obřích lisech a šup s tím na "tavbu",i se zbytky plastů,skel a kapalin...Pokud neleju oleje a kapaliny do kanalizace a neprosakuje mi to do země(čili třeba betonová podlaha atd.),tak si myslm,že není třeba to nějak řešit...Ovšem legislativa je jiného názoru,resp.umlěle vytvořená činnost pro úředníky(a to ve více oblastech)...
ano,máte pravdu.Například když se vozí špony z kovoobrábění do šrotu,tak kolikrát z nich teče ještě olej nebo hydrol,což je olej smíchaný s vodou.Nákladák to vyklopí na zem,v drtivé většině venku.Nikoho nezajímá,že se olej vsakuje do země,což se děje u všech sběren šrotu po celé republice.Byrokrati v úřadech jsou asi slepí.Nebo to nechtějí vidět.Nebo zaplaceni,aby to neviděli.Ale jak můžou mít vrakárny na pozemku tolik aut,z kterých se berou díly a ty auta přece musel někdo odhlásit.Majitel to neudělal,byl rád,že se auta zbavil.Že by majitel autovrakárny?Ale jak,když většinou nemá právo ekologicky likvidovat?
ono totiž ne všechno,co končí na vrakáči muselo mít papíry...Třeba k těm účelům se dovážely bouračky(ty nikdo ani nepřihlašoval),pak tam končí bouračky bez dokladů a na původní doklady se "překope" auto "nové"(některé z těch tisíců za rok u nás ztracených),nebo se udělá jakože prodej onoho auta na nějakého cizince,doklady jsou tedy stále v registru a funkční-no a ČKP může "oslovit" onoho cizího státního příslušníka(třeba pana Lin Laj Cei z čínské provincie Kan-su...)-určitě budou úspěšní... Těch možností je víc...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.