Nejste přihlášen/a.
jak psal jarda 3-klasicky reklamace-jinak okno se rozbíjet nemusí,stačí jej odříznout a očistit od terasonu(lepidla)-trošku mne zaráží ta "guma" pod sklem,poněvadž sklo se lepí přímo ke kovu(karoserii)pak až se dávají bausety apod(těsnící gumy,lišty atd.) a sklo je asi vyhřívané(Ford,Renault aj.),případně "samozatmavovací" jako s tím přišel Chrysler u Visiona-proto stojí takový ranec...A ještě technická-jak se maníkovi povedlo dokaličit přístrojovku-při odřezávání strunou původního?
No zalezi na tom, ted jsem lepil treba sklo do Omegy a tam se bauset nasadi nejdriv na sklo - ma i vycnelky jako distanci atd... Rezat to strunou je pitomost, ani to bez destrukce calouneni a palubky moc nejde, lepsi je rezacka ktera to odrizne zvenci (takovy zobak, rucni nebo elektricka - ale zas to vetsinou nevydrzi sklo.) Ale v servisu by si snad meli poradit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.