Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybí olej v prevodovce

Od: lukiiisl odpovědí: 5 změna:

zdravim,zajimalo by me jak velkej je pruser nemit v prevodovce u auta olej? u predchoziho auta Fiat tipo 1,7D sem ho nemel pekne dlouho a porad dobre jezdil,nebyl tam olej asi pul roku ne li vic,a ted mam jiny snad i lepsi olej a vim ze tam mam bud strasne malo nebo zadny olej,je to velkej pruser?jak hodne s tim muzu najezdit bez oleje?vzdy tam asi po 14ti dnech naleju asi 1,5litru at se to aspon promasti nez za dva dny vykape a pak zas bez oleje...

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*

0x

Tak asi nemusím psát, že olej v převodovce (v tvém případě,zároveň i v rozvodovce) je potřeba. Ani ozubeným kolům a už vůbec né ložiskům nesvědčí "honění" na sucho. Nebude nakonec nejlepší vyměnit simeringy na poloosách u rozvodovky. Tam je nejčastější únik oleje. Jeden simering stojí cca 100Kč jsou tam dva.

 


0x

Pokud budete skutečně bez oleje, je to po pár kilometrech na totálku. Jestli chcete s autem ještě chvíli jezdit musíte převodovku přetěsnit. Včera bylo pozdě.

 

olaf71*

0x

není levnější přetěsnit, než pořád dolévat?

 

erikch*

0x

jak psal ar-nejlevnější variantou je výměna simerinků poloos z diferáku(on ten olej nemá kudy jinudy-pokud není drblá skříň samotná)-nevím sice o jaké jde konkrétně auto(kvůli přístupu),ale všeobecně vyndat poloosy,sundat diferák,eventuálně celou převodovku-ty mršky simerinky se totiž musí dát zevnitř,což je na tom sice trošku blbý,ale pořád levnější než shánět jinou převodovku,že...Pokud bys to náhodou dělal sám,bacha na vyndavání poloos,resp. ty "kameny" a jehličková lóža(to v čem to tam vevnitř drží)-prostě tady hodně opatrně a v klidu-stejně pak s nasazováním zpátky...

 

jabraka*

0x

Vlastnil jsem Škodovku,které jsem vyměnil olej v převodovce a vypouštěcí šroub jsem pořádně neutáhnul.Vyjel jsem na cesty po Krkonoších a na zpáteční cestě mi začala převodovka vydávat zběsilé zvuky.Bylo to jako bych za sebou táhnul sběrnu železného šrotu.u nejbližší benzinky jsem dolil olej a to co nejhustší.Po dvaceti kilometrech se rámus vrátil.Vydrželo to do Prahy a pak to bylo dramatické,když jsem tenkrát po Václaváku táhnul ty svoje sběrné suroviny.Za prahou jsem doplnil další litr oleje a dojel na čtyřku domů.Ta totiž dělala nejmíň rámusu.Pak jsem zjistil,že tomu chybí vypouštěcí šroub.Převodovku jsme rozebrali a konstatovali,že tomu nic nechybí,jen ten šroub.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]