Nejste přihlášen/a.
Dobry den mam Skoda Favorit 44kw rv.1990 a pri ubrani nebo pridani plynu treba pri razeni auto cukne jinak jede v pohode bez zadnych pazvuku a je lepsi jezdit z kopce na neutral nebo se zarazenou rychlosti
predem dekuji za odpoved
Dobrý den, pokud pojedete z kopce ze kterého nemusíte brzdit a nejsou zatáčky tak klidně i bez rychlosti. Jinak raději se zařezeným rychlostním stupněm. Ohledně toho cukání bych překontroloval svíčky a předstih to vám udělají v servisu.
doplněno 05.06.11 18:20:Ještě vstřiky paliva kontrola a seřízení.
1jara-jen tak mimochodem,kdepak pán najde u Fáčka z roku 1990 vstřiky paliva...?! A k problému samotnému-hodně blbne u starších Fáček "sací koš" benzín.čerpadýlka v nádrži-takže odendat zadní sedák,pod ním kryt nádrže a uvnitř čerpadýlko benzínu-to se v podstatě svým spodním koncem opírá(je tam malá mezírka-a ta musí být zachována,aby se to nepřicpávalo) o dno nádrže a léta letoucí (21 let)"nabírá" veškerej ten bordýlek z nádrže...
Mě by spíš zajímalo jestli to cuká jen při ubrání a přidání plynu a ne při řazení rychlosti. To může být i stylem řazení kdy nohy nejsou u nevyježděného řidiče "sehrané"a pak to prostě škube. Jestli vyřazovat nebo ne se mrkněte tady poradte.cz/...
U 44kW "Fáčka"bych moc vstřiků nehledal.
Měl jsem Formana export do Germanie (elektronika Bosch), dělalo to to samé, ale už si nepamatuji proč, snad zkusit přepouštění nádobku benzínu a ještě něco tam bylo u karbcu, co bylo vyřazené protože to tady nebylo k sehnání..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.