Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám už rok špatné starty v Octavii a chtěl bych to už vyřešit...Chová se to tak, že třeba i 15x po sobě nastartuju bez problémů na trc, ale pak tomu přeskočí a klidně i 8x, když popojíždím krátké úseky startuju cca 5 sekund...Vyměnil jsem jak mi to začalo před rokem dělat, uhlíky ve startéru, nezměnilo se to, tak jsem vyměnil i žhaiviče, nepomohlo...Jeden mechanik mi říkal, že je chycené čerpadlo, ale řekl mi to jen jeden, může mít pravdu? Že už se s tím setkal a vyřešila to 100ka baterie...
Máte s tím zkušenosti někdo? Tipy, rady? Nevíte čím to může být? Díky všem co budou ochotní
To je těžké, nepíšete kolik má najeto. Z kontrolujte teplotní čidlo motoru a filtr paliva. Mechanik to měl napíchnout na Vag. Kdyby to bylo turbo tak stačí vyčistit, nemusí se dávat druhé. Sundej vrchní plast, koukni na turbo, najdi ventil s podtlakovou regulací naklápění lopatek turba a zkus s ním zahýbat, nesmí jít ztěžka.
Pri tak castem servisu, zcela jiste auto na diagnostice bylo xkrat. Na turbo bych to nehazel. Nechte si zkontrolovat cerpadlo, repasovane se necha poridit jiz od 3500,- s tim ze stare nechate prodejci.
doplněno 23.04.11 16:38:Jinak pokud auto nemate od novoty, na km nemuzete kouka, pravdepodobnost ze souhlasi, je velice malat.Navic na nich prilis nezalezi. Je to auto od auta, nekde to vydrzi 20000km nekde zas 200000km.
Na turbo bych to taky neviděl, vždyt to dělá problémy jen při startu, kde mám pocit, že auto turbo nevyužívá... Na km taky nehledím a nevěřím jim... Ale repas čerpadla vyjde jenom na 3500? Měl jsem za to, že 30tis se nějak pohybuje...A nové 60tis...Alespoň nedávno tomu tak bylo...
Jinak na počítači to u mechanika bylo napíchnuté asi 5x už za mě...O čerpadle nic neříkal, ale nevím, jak moc to s tím umí a jeslti by to on a jeho PC poznal...
Myslíte, že by to vyřešila ta 100ka baterie?
Pokud by byla sptna bateie, tak by bylo vice problemu. Toceni starteru apod. V OI jsem mel tusim 72 a problem nebyl. Tato cena opravdu byla, ale dnes se nove da poridit za 13000,- a repais i za 3500,-. Za 60000 poridite cele auto! Poslal bych Vam odkazi, ale jsem na mobilu.
Už jsem tak nějak toho viděl a slyšel dost, ale hledat problém špatných startů v turbu a funkci naklápění lopatek , možná ještě podhuštěná kola, no nic.
Michale těch důvodů muže být víc, od čerpadla po zaoxidovaný konektor atd. chce to nejrve pořádně vše prohlédnou a popřípadě očistit když diagnostika nic neukázala. Dokonce jsem se setkal i s že "zdlouhavé" starty mělo nasvědomí ucpané odvětrání nádrže a při studeném motoru to chytlo nacvrnknutí a jak se motor ohřál, chcípnul a po 5 minutách se chtělo nastartovat byl problém.
No problém u mě je i ten, že podle teploty motory se řídit nemohu...Když tomu občas přeskočí, tak je úplně jedno jestli je auto na 90 stupních a nebo jeslti ho jdu startovat v -5ti stupních... Nevíš kde prosímtě najdu to odvětrávání nádrže? Michal
Turbo je samozřejmě nesmysl. Může to být snímač teploty, snímač tlaku vzduchu, váha vzduchu, snímač teploty paliva... Čerpadlo, tot otázka. Jestli ti kolísaj otáčky na volnoběh, tak to bude pravděpodobně čerpadlo. Někde sem tu měl jedno z tdi 81kw, kdybys potřeboval.... Diagnostiku si můžeš udělat sám. Stačí notebook a kabel za 500,-. S tou baterkou je to nějaká blbost, nevidím důvod... Pokud ti startér točí a auto nechytá, tak baterka nic nevyřeší. Co to je za blbost? Mrkni na kabely k různejm čidlům, konektory, podtlakový hadičky, netěsný sání, palivovej systém... Prostě to základní. Když nic, tak diagnostika. Ale ne jen výpis závad, některý věci se testujou porovnáváním hodnot v měřených hodnotách za určitýho stylu jízdy atd. Po kompletní diagnostice bys měl mít jasno. Pokud ne, tak je problém v nějaký hovadině a pak ti ovšem přeju mnoho zábavy při hledání...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.