Nejste přihlášen/a.
Ahoj,tak už jsem tady zase,udělal jsem tedy kup.. U toho mého Seata Cordoba jsem chtěl vyměnit přední levé světlo a zjsitil jsem že je ulomený držák žárovky,proto je vnitřek vycpaný igelitkou,která to drží,chci se tedy poradit,mám nárok na jěké odškodné,třeba na nové světlo?Ve smlouvě mám,že jsem vozidlo řádné prohlédnul a jsem s rozumněm s jeho stavem,ale s tímhle mě tedy nikdo nesrozuměl a snad ani nikoho by to nenapadlo,když to svítí to kontrolovat.. A jak tady neustále diskutuji o tom problému s dušením motoru,vyměnil jsem svíčky ( bosch) i filtr origoš,vyčistil škrtící klapku,vyměnil čidlo chladící kapaliny a pořád to dělá stejný problém,diagnostika ukazuje sporadicky snímač klepání,ale to prý na to nemá vliv..Lze to brát taky jako skrytou vadu?
A navíc, utěsnění igelitkou rozhodně není skrytá závada.
Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo od smlouvy odstoupit.
Jak takovou vadu zjistit při prohlídce, rozebrat auto? Jde o dokázání, že ta vada v době koupě byla.
Bingo
doplněno 29.03.11 20:06:Rada je celkem jednoduchá. Když to dáváte neustále do servisu, zvolte jednou servis, kde závadu odstraní najednou a komplet.
No a je ještě něco s čím by mi třeba někdo dal nějaký tip na odstanění té závady při rozjezdu za studena?Jak jsem psal,vyměnil jsem olej i filtr,zvudchový filtr,svíčky,čidlo chladící kapaliny,vyčistil a nastavil škrtící klapku,samozřejmě to vždy dělali v servisu,tak se snad nic nezkazilo..Teď po výměně svíček a vzduch. filtru se to tedy zlepšilo,ale pořád to není,nemá někdo ještě nějaký tip co vyzkoušet nebo vyměnit,případně vyčistit?
Opravdu prosím nikoho nic nenapadá?Ještě mě napadlo,vdžycky se otáčky po nastartování a jakoby na volnoběh zvednou a teď mírně klesnou,než jsem vyměnil ty svíčky,tak se to většinou zvedlo a potom úplně zadusilo,nebo rovnou chcíplo?Opravdu budu rád za každou radu..
Pokud Vám jde o skutečně rozumnou a konstruktivní radu, tak tu jste již dostal od "ara" - svěřit auto tomu, kdo se v tom vyzná! Sháníte-li však někoho na plané teoretizování a tlachání, pak je problém někde jinde.
No,to je pravda,ale každý chce hned 500-600 na hodinu a diagnistiku a to je určitě práce tak na 3 hodiny,to zjistit,aby se narejžovalo.. Ale asi nic jinýho nezbyde,jen jsem to zkusil no..
ono asi "nového" k tomu není co dodat-jde o to najít někoho fakt šikovného,zodpovědného a ne nenažraného...Pak není problém na autě řešit cokoli-takže zkonzultovat se známými-požádat o doporučení na nějakého šikovného mechanika v okolí a výsledek se dostaví(a ne za rance)...
Pardon,že otravuju s shromadou šrotu.. Jen pro příště,já si dělal test cebia a všechno vyšlo,km sedí,kradené není,majitel 1..Prostě všechno je tak,jak má být..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.