Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč má řidič autobusu pérovací sedačku?

Od: pedros odpovědí: 12 změna:

Proč mají řidiči autobusu pérovací sedačku?, když jede po hrbolaté silnici tak s ním ta sedačka skáká jak kdyby byl na trampolíně, jak se jim tak s tím řídí?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lui*

3x

Ochrana zdraví. Netrpí tak záda.

 


1x

Nemají to jen autobusy, ale i náklaďáky a traktory. Pod sedačkou je vzduchový měch, takže v podstatě nezáleží na hmotnosti řidiče, je tam ventil, který hlídá polohu sedadla Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že se na tom sedí velmi dobře.

pedros

Tak to jo, tady do naší dědiny je strašně nerovná cesta a ten řidič tam opravdu skákal skoro až do stropu, nevadí to při řízení? když drží volant nebo má nohu na plynu a vjednom kuse skáče?

jirkamatapat*

No v podstatě záleží i na hmotnosti řidiče,ne že nezáleží. Navíc ,novější sedačky mají právě regulátor hmotnosti řidiče.Tlumiče sedačky také nejsou montovány pro plezír,také mají svoji funkci.

 

fidonet*

0x

Mohu říct, ze své zkušenosti, že pérovací sedačka, je něco strašného. Ale jak říkám je to můj pocit. Vždy si dávam sedačku na téměř tvrdou. Ale to je zvyk opravdu z dob, kdy měly autobusy opravdu péro, a né jako dnes měch. Hodně řidičů používá střední nastavení. A na otazku proč : Tak jak odpověděl kolega : Ochrana zdraví a vlastní nastavení tvrdosti, jak komu vyhovuje .. c. .. . .

 

jabraka*

0x

Spoustu kamarádu,šoférů dobře ví,jak trpí páteř a také ledviny a močový měchýř.

JABRAKA

 

buss

0x

To by chtělo zkusit staré auto, nebo třeba Zetor 25 a ono to pak dojde... asi jako na trakači

hop®

Jj, vzpomínám na jednoho mladého aktivního začínajícího traktoristu, který si zadní gumy u traktoru natlakoval podle manometru na údaj od výrobce. Po sto metrech vzduch zase upouštěl...

Doporučuji třeba V3S, na pohodlí dokonalost sama...ani T 111 nebyla špatná ještě že jsem s tím jezdil jen asi dva tři měsíce...

Ano, přesně tak, proto se jí přezdívalo taky ,,vejtřaska´´. Ale koncem vojny jsem zažil to novější generaci, měla už baterky pod kabinou - a vzduchový sedadlo! To už bylo jiný kafe.

auto.bazos.cz/...

 

ughanali*

0x

Především jde o to, že cestující v autobuse si může na sedačce zvolit polohu a během jízdy ji měnit. to řidič nemůže. proto má pohodlnější sedadlo. navíc řídí třeba 9 hodin jen s jednou přestávkou. a při řízení to nevadí. jsme profesionálové.

doplněno 30.12.10 10:31:

a u kamionu je to stejné.

lok*

ono asi bude záležet na tom,v jakém stavu jsou ty hydraulické tlumiče,namontované vedle vzduchového měchu.Když jsou špatné,tak se skáče určitě do stropu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]