Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škubání motoru při jízdě

Od: radim3* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,prosím o radu někoho skušenějšího.Auto jede po D1 120 km/h,najednou začne škubat,strácí na výkonu,po chvilce škubání přestane,ale po chvilce se to opakuje,auto nereaguje na plynový pedál,otáčky klesnou na volnoběh a stojím.Po restartu motoru plynový pedál nereaguje,motor běží na volnoběh,po x-tém pokusu plyn zabere,auto vyletí a jede.Po 30-ti km se situace opkuje,při vymáčknutí spojky se rosvíttí všechny kontrolky a motor při jízdě zhasne,pak po povolení spojky naskočí a auto jede dál,ale jakoby nedostávalo benzín.Co to je?Něco v nádrži,svíčka,kabel...?2.5,v6.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pravdomluvny*

2x

Nemůže být ucpaný palivový filtr?

radim3*

Není měněný 30000 km,ale takový psí kusy přece nemůže přicpaný palivový filtr dělat!Dokonce i u rozjezdu to dělalo problémy,cukalo,pak chytilo-až bylo cítit spojku,dělá to hlavně tehdy,když je v nádrži víc než polovina benzínu-98 oktanů,ale možná se mi to jenom zdá.

1jara*

Někde kolem pedálu vedou vodiče, zdřejmě je přerušen jeden z nich. Co máte za vůz?

doplněno 26.12.10 13:46:

Buď je katalyzátor vadný, nebo čerpadlo třeba zavzdušněné.

radim3*

AR 155,2.5,V6,24V,

doplněno 26.12.10 13:42:

Vodiče k čemu?

radim3*

Nemůže to být nasávání falešného vzduchu?

 

stepz*

0x

málo vstupních udajů jaký to je rok výroby? co to je za auto? Prvotně doporučuji auto načíst.

Vlivu může být mnoho, od elektriky, řid. jednotka, čidla, az po škrtící klapku.

ar*

Tak pokud Radim píše , že jde o AR 155 tak to bude Alfa Romeo a rok výroby bude 92-97.

Radime pokud motor nereaguje na plynový pedál, tak pokud tam není mechanická závada tak to vypadá na snímač polohy škrtící klapky. 155 ještě tuším něměly snímač polohy plynového pedálu

stepz*

aha ,tak to ja jsem odpovidal na puvodni zadani spodek a ostatni doplnky jsem necetl

 


0x

Mohla by to být jednodušší závada než je zde uváděno. Nedostatečná (malá) dodávka paliva z nádrže do palivového systému. Při volnoběhu postačí k volnoběžným otáčkám. Pokud se otáčky zvýší , zvýší se (spotřeba) nárok na množství dodávaného paliva , které nestačí , motor ztratí výkon až po jeho zastavení. Překontrolovat činnost palivového čerpadla a těsnost palivového potrubí. miro

stepz*

ono celkove radit od klavesnice kdyz to clovek nevidi je tezke hlavek clovek nevidi jak se to chova. tech vlivu muze byt mnoho.

 

zoklik

0x

Člověče, já bych řekl, že problém bude potřeba hledat v elektrice. Někde něco nedrží. Alfu neznám, ale kdysi jsem měl stejný problém a nakonec se ukázalo že mi v opravně při výměně spojky nepřipevnili uzemňovací (ukostřovací) kabel mezi motorem a karoserií. Po jeho namontování zpět bylo po problémech. Ale to by nešel startér, nebo by nějaký slabý kabel nahrazoval jeho funkci. Já tam tehdy měl ještě jeden tak 4 mm čtvereční na bajonetu a ten ten startovací proud táhl sám a kontakt se upekl a pak to takhle blblo.

radim3*

Snímač polohy škrtící klapky!Auto přestalo škubat a Italka zase jede jak má.Vyměnil jsem i palivový filtr a svíčky.Pánové děkuji za rady,jako pokaždé měl zase pravdu AR.

ar*

Radime , jsem rád že jsem se trefil a Alfina opět drandí. Co si ,ale nemyslím, že mám pokaždé pravdu. Ostatní se taky snažili poradit . Radime a stejně Alfa questione di cuore, není tak?

radim3*

Přesně tak! Il Cuore ha sempre Ragione.Srdce má vždy pravdu.Hodně zdraví a štěstí PF 2011 taky všem!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]