Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Berlingo,Partner nebo Kangoo

Od: lok* odpovědí: 7 změna:

Věděl by někdo,kde je nejvíce místa pro osoby?Citroen Berlingo,Peugeot Partner nebo Renault Kangoo?Která kastle vydrží nejdéle?Kangoo je taky pozink?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

0x

trošku od konce-Kangouše byly už od počátku(rok 97)pozink a výdrž karoserie je značně individuální-stačí jeden kamínek,který mechanicky naruší lak,plastizol a mikrovrstvu zinku-a už to jede...(obrazně řečeno)Takže před koupí čehokoli důkladná prohlídka na zvedáku(nejen)samozřejmostí...A ohledně prostoru-všechna uvedená jsou na tom obdobně-jiná už je dle r.v.a výbavy variabilita,takže kdekoliv na bazaru vyzkoušejte v rámci tzv.nezávazné zkušební jízdy jak vám jednotlivé varianty vyhovují-není nad osobní zkušenost-a až se zhruba rozhodnete,řešte pořízení(cena,rok,motorizace,výbava-a hlavně konkrétní stav)...

 


0x

Peugeot i Citroen jsou naprosto stejné auta ( až na logo výrobce ) a jejich prostornost mohu z vlastní zkušenosti pochválit, i při mé výšce 205 cm jsem se do Peugeota vešel bez problému a najezdil jsem s ním spoustu km. Kangoo je výrazně méně prostorné. Z pežotích motorů mohu jen doporučit 1,9D, je to atmosferický diesel a naprostý nezmar. Když jsem Peugeota odevzdával, měl nakrouceno 420tkm a bez problémů. Rovněž kastle byla bez koroze. Problém však u Peugeot/Citroen představuje zadní náprava s torzkami, ta odchází tak okolo 200tkm, ale repase stojí tak od 5tKč.

lok*

Díky za odpovědi.Ještě jedna otázka-sháním tedy Berlingo nebo Partnera asi rok 1999,2000.Ale Berlingo prý nemá sklápěcí sedačky,aby se dalo ležet.Jak je to s Pežotem?

stirecek*

Nejlepším řešením je si ty vozy fyzicky prohlídnout, vyzkoušet variabilitu a praktičnost, dát si mimoměstský okruh, městský okruh a pak sám nejlíp poznáte, který motor, převodovka a variabilita vám nejvíc sekne a třeba to nebude ani jedna z uvedených značek. Před nákupem vozu osobně doporučuju, každý člověk má jiné priority.

 

hospodin*

0x

Nedávno jsem se bavil s člověkem,který má služební Kangoo 4x4.

Dost na to nadával. Maj jich ve firmě 8 aut. Každému se do 50ti tis km potkaly ventily, protože skočil kryt rozvodového řemene mezi kladky. Renald od toho dává ruce pryč. Občas jim auta nebrzdí, každých 10tis km dělají čepy, každých 20tis váměna poloos a ramen.

Takže auto, které najelo 60tis km stálo přes 100tis na opravách...

Nedávno jsem se bavil s mechanikem Renalutu a ten říkal, že začali vyrábět levná auta, ale bohužel hodně ošidili kvalitu, takže jsou dělané, aby jakž takž přežili záruku a pak se auto zahodilo.

rrrr

Zdravím, na tom Kangoo něco bude, a nejhůř je na tom motor 1.5dCi, tam odchází hodně vstřiky, cena cca 40 000,-kč.

Nejen vstřiky! U nás ve firmě máme 3x Clio Van a 2x Megane s motory 1.5dCi. V současnosti mají nalítáno okolo 120 tkm a jediný Megan ještě neměl problém s motorem. Dvě Clia mají už dokonce ,,nový´´ motor z vrakáče, anžto ten původní umřel nadobro a neopravitelně. Proti tomu je ten motor Peugeotů a Citroenů zlatý! Výkon sice menší, ale výdrž do aleluja.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]