Nejste přihlášen/a.
chci se zeptat v kolika kilometrech provést výměnu rozvodového řemene na toyotě corolle verso,najeto 86 000km,jaká muže být orientační cena,děkuji
Cca po 60000km cenu zjistíte třeba zde autokelly.cz/...ale chce to prozkoumat na více místech.
doplněno 10.11.10 19:13:pokud jde o benzín-to v otázce chybí
Po 60ti tis. se nikdy rozvoďák nemění. U srágor v 90ti a lepších ve 120ti tis. Problém je, když nevíte, kolik má auto najeto a zda byl řemen vyměněl. Pak to učiňte ihned a máte 90 tis. pokoj. Jinak Toyoty mají řetěz, čili vaše otázka je blbost.
Podle mého má váš vůz rozvody řetězem, čili žádná výměna se nedělá, mělo by to vydržet celou životnost motoru.
To si říká lidí Já mám také doporučené měnit po 60t km. Stálo to tuším cca 12 tisíc. Určitě záleží na stylu jízdy, čím vyšší otáčky tím to řetěz hůře snáší. Hlavně mi nikdo netvrďte že ten řetěz je nesmrtelnej. Vím o autech kterým praskl a nejezdily žádný rally.
Zdravím vás, mohl by jste prosím zde napsat, u vakého vozu máte doporučenou výměnu rozvodů v 60ti tisících. Moc by mne to zajímalo.
Když vezmu starší-třeba Fordy kterých jezdí stále dost-Benzínové 1,4 a 1,6 CVH-600000Km,1,8 D a TD měli dle výrobce udáno 80000Km ale pro částé prasknutí před byl tento interval v roce1993-4 snížen zrovna na 60000Km-to je jen příklad-a ani řetězi nemají neomezenou životnost jak tady někdo psal...máme ve firmě 5 IVECO Turbo Daily ztoho 4 s motorem 3.0 a tam jsme je v autorizovaném servisu měnili včetně vodítek atd ve 450 000 km-ono pojem-životnost je docela relativní-jezdím s pikapem Fiat Doblo denně téměř 1000km do Německa a teď po 245000km jsem měnil kotouče a destičky...ale celou cestu jede auto po dálnici takže se jen občas přibrzdí...a druhý pikap jezdí jen po městě a tam v 50000km destičky a v 90000kn oboje...takže co kolik vydrží je věc názoru
kdysi jsem drandil s R25 2.9iV6 s náběhem něco málo přes 900 000 km-samozřejmě řetěz.rozvody a zcela bez problémů-ono pokud není materiálová chyba(což i to se může stát),tak to jedině dokaličí člověk-postačí při rozjezdu do kopce později zaakcelerovat,auto si couvne-přičemž "obrácený ráz" při spuštění spojky je tak markantní,že si i řetěz může jakoby "skočit" o zoubek a už to jede do pr...Jinak řetěz je nesmrtelný-ještě pro ilustraci příklad vrtačky k hloubení třeba studen a tepel.čerpadel(až 150m),kdy je posuv a celá váha vrtacího kladiva a tyčí(a že neváží 20 kg a rázy "příklepu" do hornin jsou značné))držena jenom řetězem-a i po 12 letech stáří stroje a vpodstatě každodenní činnosti se řetěz ani nehnul-takže chyba rozvodu(ů) ve vašem případě bude asi někde jinde,než v řetězu...Fordovi skvělé nafty 1.8 jsou bez komentáře-ty se fakt "povedly"
No,no,no, iveco Turbo daily 3.0 má řemen, a ten jste už ve 450000tis km měnili určitě již několikrát, protože jinak by už dávno byly na smetáku. Tak tento příspěvek se vám nepovedl.
NONONOOOOOOOOOOOřemen mají ale 2,3 ty smetáku...fiate ten příspěvek se nepovedl ale příště možná bude více štěstítady máš jeden z mnoha odkazů kdybys třeba ten ŘETĚZ kupoval ivecoeu.inshop.cz/...]končím debatu na téma roz.řemen
Už jsem nechtěl reagovat-nevím jak jsem vložit obrázky jak řemene 2,3 tak 3,0 řetězupodotýkám že jsou to motory Common Rail od roku 2006-jak to bylo před tímto rokem nevím-ale mužu říct že na jednom co máme už je skoro 800000km a bez problému a původní spojka(jezdí po dálnici)-to o 2,3 nešlo říct.Ahoj
Ty si Fiatíku opravdu...jestli umíš používat internet k něčemu jinému něž k bohapustému dohadování tak si to najdi a nedělej ze sebe trdýlko.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.