Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Peugeot 405 výměna manžety řízení.

Od: venca1* odpovědí: 9 změna:

Jedná se o 405,1.9 i,r.v.1988.Levou manžetu řízení jsem vyměnil bez problému.U pravé mi není jasné,jak na to.Táhlo posilovače nejde normálne stáhnout.Budu muset demontovat plechový kryt serva,který je tam kvůli teplu z výf.potrubí a potom servo povolit.To umožní stáhnout táhlo serva z čepu na řízení.Ale co dál?Jak demontovat konec převodky řízení s čepem táhla posilovače,aby se dala vyměnit manžeta?Nechci jít zpsobem pokusů a omylů,je tam špatný přístup a nerad bych něco rozebíral zbytečně.Myslím si,že po uvolnění čepu posilovače to půjde asi vyšroubovat,ale raději se tímto způsobem s někým poradím.Dle přiložených fotografií je to snad zřetelné,lépe to nešlo.


 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

0x

-nevím jak přesně to řešili u starší 40koule-ale mrkni na elitecat.cz/... a na detailu obrázku uvidíš spojovačku bez manžety-je vpodstatě dvoudílná-takže tu původní prachovku klidně řízní,abys to viděl in natura,a myslím,že uchycení táhla posilovače bude chyceno v tom spojení 2kusů táhla řízení a jištěno onou maticí...Nepopíšu ti to detailně(u 40koule jsem to neřešil),ale mrkni na obr.-hodně to napoví...,princip je vesměs stejný u všeho...

venca1*

Díky,ale žádný obrázek se mi nezobrazuje.Možná už jsem ale přišel,jak na to.Zítra se uvidí.Když tak dám vědět.

ar*

Když tak to Venco nafot, já jsem se s tímto typem u pažouta ještě na vlastí oči nesetkal. Většinou bylo klasické řízení s posilovačem, ale tenhle "pomocný píst" jsem neměl tu možnost dělat.

ar*

Předpokládám, že jsi zjištoval, že ten čep na posilovač není ve zkutečnosti jen šteft.

venca1*

Odpovídal jsem Ti,ale koukám,že se to nezobrazili,tak ještě jednou.

Opravdu to není šteft,ale bohužel nedemontovatelný čep.Nakonec jsem to tam přez něj dostal,ale je to pakárna,včetně demontáže pravé spojovačky.Podobný dotaz byl i na foru Peugeot clubu a nikdo na něj neodpověděl.

Kdyby jsi někdy potřeboval,ozvi se,rád sdělím podrobnosti.Ušetří Ti to spoustu času.

Na závěr díky,byl jsi jediný,kdo měl snahu pomoci.Máš za to ode mne bodíky.

Měj se.

ar*

Venco díky, moc jsem neporadil. Já jsem to takto viděl taky poprvé, jak jsem psal dělal jsem už dost pažoutů a buď to bylo bez posilovače a nebo normální posilovač. Tenhla systém je fakt pakárna. No frantíci opět nezlkamali. Pokaždé když nějakého dělám, tak žasnu, co francouzká konstruktérská hlava dokáže vymyslet. Hlavně že se podařilo.

rybizr

Moc bych si tady frantiky nebral do ust...tohle je zcela běžná starší konstrukce převodek řízení s hydraulickým posilovačem...

 

rybizr

0x

Dělá se to uplně jinak!S pistnicí serva absolutně nehýbeš!Pro výměnu axiálního tahla stáhneš ten gumový klobouček a pak klasicky sikovkama povoliš spojovAčku...

aaas

jaký klobouček,spojovačku?Podrobněji by nešlo napsat?Kam se sikovkama?Potřebuji vyměnit taky manžety řízení přes posilovvvaačč

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]