Nejste přihlášen/a.
Dobrý den lidičky stojím před problémem se starou felicii ztrácí se olej a zjístil jsem že asi teče simering na klikovce .Nemá někdo z vás zkušenosti jak vyměnit simering na felicii nebo favoritu předem dík
Smakaballle, ten simering se mění jako každy jiný. Musíte jen sundat řemenici , rozdělat rozvody a pak simering vydloubnout a natuknout nový. Hlavně ho tam nesmíte narvat šejdrem jinak se kraj střihne a pak netěsní. Je dobré si na to udělat přípravek na naražení, ale vašem přípdě dky to budete dělat pouze jednou tak alespoň kousek novodurové trubky patřičného průměru dle gufera.
Are u Š100 a Š120 jsem jen sundal řemenici, vydloubnul gufero a šetrně naklepl nové (nezapomět namazat břity). Hlavně jsem dával pozor aby nespadly axiální ložiska. Ani víko rozvodů jsem nesundával. U Favorita a Felicie je to jinak?
Jasně Juro2, já už zse žil u Fabie . U Feldy s rozvody nic dělat nebude. Jediná jobovka která ho může potkat je povolení matice na řamenici ,někdy to je opravdu dost zalehlé. Nejlepší je nechat auto na zemi , zařadit 1 a matici povolit, až potom auto zvednout a řemenici sundat. Ta už jde celkem snadno většinou rukou stáhnout.
Ještě jednou sorry za ty rozvody.
doplněno 19.09.10 19:47:Jo ještě, to platí na 1.3 u 1.6 ty rozvody zase platí. U 1.6 je rozvodový řemen a ne jako u 1.3 kde je řetěz
doplněno 19.09.10 20:00:Kurnik, to je zase den 1.3 je OHV
to povolím ten šroub ,pak bez stahováku sundám řemenici a už uvidím simering? nebo ještě musím sundat ten kryt? sorry že se tak ptám ale nikdy jsem simering neměnil a nechci bejt bez auta denně ho potřebuji dík
Hned pod tou řemenicí je ten simering, ten krat se ani sundávat nemusí. Ta řemenice jde většinou sundat rukkou bez stahováku. Není na kuželu drží ji drážkové pero.
Olej se nemusí vypouštět, a řemenici se sundává:
Nasadit 24 ořech, velkou račnu opřít zespodu o nápravu a brnknou po startéru. Matka je vmomentě dole. Pak pomalu páčit řemenici o blok motou.Výjde to mezi karoserii až spadne z hřídele dží na klínku, dělá problém. Vypáčit gugero a pomalu naklepat přes dřevěný špalíček nové, jemně. Celé se to dá udělat po sundaní kola PP na zvedáku jen odšroubovat ochranný plech dole zespodu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.