Nejste přihlášen/a.
Ahoj lidi chci vas poprosit o pomoc nevim co delam zle takze ,1 rozjizdim se auto jako vyskoci jsem ,uz z toho na prd mam seslapnutou spojku a na plyn slapu pomalu a zaroven pomalu vyslapuji spojku ,ale opakuji auto vyskoci jako kdybych naskocila na kone. Za 2 v kopci me to obcas chcipne otacky leti nahoru auto rve jak tygr ,ale ruckou v poho ,ale ja se chci to naucit seslapovat pedalama do kopce, proc ty otacky leti nahoru?Kdyz pridam do kopce malo plynu a auto nerve ,otacky jsou nekde mezi 1000-1800 ,ale auto ma tendenci se udusit tak proto pridam na plynu. Kde delam chybu? dekuji.
Nejspíš začátečnice, že?
Pokud ano, tak to bude jen otázkou času, než se do toho dostanete
anno. Popros nějakého zkušeného kamaráda. Sedněte spolu do auta, najděte místo, kde nikdo moc nejezdí a zkoušej a zkoušej. Jakou děláš chybu? Prostě neodhadneš ten moment, kdy spojka začne zabírat . Tady Ti můžeme všichni teoreticky radit a vysvětlovat, jak je to se spojkovým a plynovým pedálem, Ty to pochopíš, ale v praxi si stejně párkrát ještě poskočíš . Nedej se ničím odradit a trenuj. Až si otukáš ten "pravý" moment, kdy už můžeš spojkový pedál pustit, tak pak už to půjde samo.
Je to me druhe auto s prvnim nebyl problem ,protoze spojka zabirala nahore ,a druhe auto po vymene spojky ktera je nova zabira pry ve prostred a to jr pro me asi problem jinak jezdim rok a pul.
Dovolím si tvrdit, že chyba není až tak u vás, ale v autě. Především to chce seštelovat spojku. Co je to za auto? Mě to připomíná starou škodovku a problémy se sytičem. Pak s tím dušením do kopce: záleží na sklonu kopce, jaký je? Na jaký rychlostní stupeň jedete a jakou rychlostí? To je dost důležité vědět, aby se dalo radit. Jestli jedete na st. 4 rychlostí 50, tak je to špatně. Záleží na tom, kolika rychlostní auto máte. Popište přesněji.
Jsem , se vší úctou plácáte nesmysly. Anna má problém se do kopce rozjet bez ruční brzdy , jen"na pedály" a určitě se bude rozjíždět na jedničku z 0Km/hod. Prostě a jednoduše jak už psala Sebod a Vosikac Anička ještě není natolik vyježděná aby ji nedělal problém se plynule rozjet. Nic než rutina získaná spoustou rozjezdů a ujetých kilometrů nepomůže.
audi a6 2.0 sport 2003
doplněno 18.09.10 19:38:Are dekuji mate v tom jasno opravdu nestartuji na 4.Reakce na pana jsem
doplněno 18.09.10 19:43:Doplnim otazku mam novou spojku na kterou nejsem zvykla zabira pry uprostred jsem zvykla ,kdyz spojka zabirala nahore potom jsem spojku normalne poustela a bylo to v pohode.Nebyl problem ted ano da se udelat, aby spojka zabirala opet nahore?
Aničko , musím se s hanbou přiznat , že u A6 jsem spojku ještě neměnil tak opravdu nevím. Jelikož je dnes u novějších aut běžné , že se pedál spojky "seřizuje sám" nepředpokládám , že by to zrovna u A6 bylo jiné. Určitě se zachvilku ozve Marenka , která se zeptá maži, páč ho mají doma. Opravdu to ale bude tím, že spojka začíná zabírat v jiné poloze pedálu a nejste na pedál ještě zvylká.
Tak spojka se opravdu nastavuje automaticky, ale problém může být v tom, že jestli vám vyměnili jenom obložení na lamele, tak může být lamela křivá, anebo může mít silnější obložení. To se týká i neoriginální lamely. Časem by se to mělo zlepšit, jestli je silnější, pokud je ovšem křivá, tak se to nezlepší.
Omlouvám se za pozdní reakci, vypadlo mi poradte. (Are, dík za důvěru )
Při obsluze spojky si pečlivě zjistěte , ve které poloze spojka počne zabírat a v ten okamžik spojku v této poloze přidržte a naučte se velmi citlivě podle potřeby pouštet a nebo vypínat. Podle toho zda ze hodláte rozjíždět po rovině nebo do svahu a pod. . Aby jste měla cit v noze , je vhodné mít patu nohy opřenou o podlahu a spojku ovládat citlivě jen špičkou nohy. Při jízdě do svahu , včas přeřadit na nižší stupeň. V tomto případě již razantnější ovládání spojky, stejně jako při rozjezdu , nemá tak negativní vliv , až na vyjímky. miro.
chybí Vám logika, pokud se motor dusí jedete na moc vysoký rychlostní stupeň - musíte zařadit na nižší. Když bežíte sama do kopce taky pomalíte aby jste to udýchala, a vy tomu autu dáte hrubou zátěž, a ještě špatý rychlostní stupeň . . Pkud se dusí na nižším stupni 1ka příp. 2ka máte možná i málo plynu. Hlavně se naučte zavčasu řadit nižší stupeň jinak motor zničíte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.