Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
je normální aby si kvalitní servis vzal 45 tisíc za tesnění hlavy válců a jen mi hlavu přebrousili a dali nějaké tesnění?
Po ujetí 35 km se mi rozsvítila červená kontrolka teploty oleje - jel jsem dál protože jsem si byl jistý, že to není závada. Další den jsem si koupil soupravu k měření kompresního tlaku oleje + čidlo oleje.
Fakt mě mrzí, že servis není schopen v takové ceně vyměnit tohle čidlo oleje za 200 kč + například expanzní nádobu za 200kč. Práce je asi moc a když původní čidlo funguje proč ho měnit, že?
Nevadí mi dát těch pár tisíc za auto které jezdilo bez chyby 23 let, ale je to fakt škoda. Asi jsem měl být víc průbojný at to udělají hezky :D vždyt ta fabie má jen snad 5 dílů které je nutné vyměnit, vodní pumpa, filtry, olejove čerpadlo, čidlo teploty oleje a vody a tím to prostě končí. Vše je dostupné, že to vymění i dítě.
AV MOTORS BRNO
Nevím jak škodfky ale na jiné značce byt starším autě (ale motor se vyráběl a dával do sesterských modelů až do asi 2006, přičemž jeho deriváty snad až do 2010) z roku 1996. stále mne ta celá sranda 5000kč!Materiál + mje práce + práce servisu. Rozborka + sborka+ materiál moje práce, servis jen otlakování hlavy,orovnání + zabroušení vetilů a sedel + výměna gufírek ventilů. ND včetně šroubů hlavy VR , jedno těsnění - pod výf svody Corteco. Jistě bych v servisu dl víc ale 45 000? to bych do auta které má cenu šrotu asi nedal
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.