Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké auto považujete za největší držák?

Od: lompardi odpovědí: 9 změna:

Které auto vydrží léta a léta s minimálními náklady?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

2024

7x
To které nemáte.

 

trtr

4x
Zdravím, cokoliv z NDR či SSSR. Tam vždy stačilo klubko drátu a kladivo.

 


2x

Pragovka Baby. Ale vážně, každá generace má to svoje. Za mě to byla Škoda Felicia (nemyslím tu ze 60. let), v rodině je stále, ale vzhledem k nepéči, které se jí dostává, je z ní postrach silnic a náklady na ujetý kilometr nyní šplhají do závratných výšin (zkuste cokoli dělit číslem blížícím se k nule). Dalším problémem u tohohle typu vozu, nepočítám-li (ne)bezpečnost, je koroze (stojí a stejně rezne) a nedostupnost některých náhradních dílů (typicky gumové věci). Takže jdu s křížkem po funuse, asi tak 10-15 let. Momentálně provozuju 2 kusy dvojkové Fabie a poté, co jsem rezignoval na funkci klimatizací, je to velmi dobrá volba. V podstatě totéž co u feldy. Běžné provozní náklady: Olej, filtry, brzdy, výfuk, a evergreen, různá těsnění v motorovém prostoru. Ovšem je tu zase ten prokletý zub času. Jedna rezne, protože stojí a ta druhá rezne na jiných místech, protože se nezastaví... Nic jako bezúdržbový vůz neexistuje. Jsou jen auta, která nestihnou zreznout (a mezitím do nich narvete nesmysl) a ta, která odejdou na korozi.

S auty francouzké, italské nebo asijské výroby nemám zkušenost a bylo by to "jedna paní povídala". Když se podívám před dům, tuším, že soused by doporučil Dacii. Koupil ji jako nový vůz a má ji na dojetí, krom oprav na pojištovnu do ní nedal ani korunu, počítám, že tam bude ještě originál olej. Ale furt to jede .

 


2x
To dobře zakonzervované a uložené v suché stodole

Mají to sežrat myši nebo rez, to je to samý .

 

olin

2x

Celkově Honda Civic starší generace, japonská a po stránce motorů diesel to byly motory o objemu 1,9 (Felicia, Oktávia, Fábia, Golf3)

k2

To jste ty koncernove nafty vzal hodne zesiroka...

 


1x

Co řidič, to názor. Domnívám se, že nelze takový žebříček sestavit, páč každé má své plus a mínus.

PV3S

 

asd1

0x
Zatím jen Olin nadhodil co je držák s minimal imi naklady, ostatní píšou o tom co se snadno opravovalo.. Taky se bez drátu a kladiva daleko nedojelo.. To byly spíš sroty který se furt sr..y, generálka motoru každých 100kkm apod.
Držák a levny.. Asi Panda s 1,2 8V FIRE.. starší mercedesy, tam byl ale dražší servis. Fobie SDI... O1 s 1,9 rotackou..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]