Nejste přihlášen/a.
Drtivá většiny Superbů jsou služebáky šéfů nebo "vyšší třídy", obvykle mají havarijku.. Tomu odpovídá cena servisu a oprav, takže sice levně koupš ale musíš mít i na banány. Většina jezdí "furt", takže má nalítáno, 300kkm už je znát celkově na podvozku, motoru i agregátech, takže potřeba banánů je pravděpodobná.. Bohatý lidi berou nový, chudý lidi nemaj na banány a vezmou jinou kategorii auta.. Proto jsou ojetý Superby relativně levný.
Když už, tak musíš najít kus který je opravdu v pořádku a po pár kilometrech tě nestáhne z kůže
Jen pro zajímavost, asi před čtvrt rokem jsem nedobrzdil s pětiletým superbem a odnesl to nárazník,nosníky pod nárazníkem, jeden světlomet ,maska a lem kapoty. Chladiče vše netknuté. Platím pojistku 17tis. ročně. Dal jsem to do servisu na Jarově, do týdne bylo vše opraveno a cena byla 247tis. Naštěstí jsem platil jen 10tis. spoluúčast.
A pojištovna to samozřejmě, bez řečí zaplatí. Nepíšu, že to tak nemusí být, ale znám i zajímavější pohádky, třeba o perníkové chaloupce.
Auta jsou spotřební zboží, každý výrobce chce aby auto přežilo záruční dobu a pak si majitel musel koupit další nové. Nejdelší 5ti leté záruky jsou omezené počtem kilometrů, delší záruky - třeba 10let na prorezivění karoserie jsou marketingový bezrizikový tah. Můj strýc získal v r.1945 zkonfiskovaný mercedes 170, jezdil s ním 40let bez jakékoli větší závady. Tak tohle už žádný výrobce nechce.
"Vyšší nájezdy se musí stočit na 300." žiju v tom, že stáčení se sice asi ještě stále děje, ale zároveň v tom, že se to dnes už dá poměrně snadno prokázat, nebo se pletu? pokud člověk kupuje tak "drahé" auto, přece se mu vyplatí taky "investovat" do toho, aby si zjistil historii vozu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.