Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Superb nad 300 tisíc km?

Od: norman odpovědí: 28 změna:
Ahoj, dobrý večer. Koukám po Superbu třetí generace, líbí se mi. Většina jich má nájezd kolem, nebo nad 300 tisíc. Šli byste do toho? Popř. jaký motor? Většinou jsou 2.0 TDi, 1.4, 1.6 a 1.8 TSi.
Jako je to dost, ale prodává se jich mraky, tak by to mohlo něco vydržet ne? Asi jde o péči o to auto, což se těžko zjištuje... Hláška "Stačí sednout a jezdit" u každého druhého inzerátu mě celkem baví
Díky za rady!

 

 

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Stačí sednout a jezdit já chápu tak, že takovým stylem se k autu choval předchozí majitel
A nebo když někdo vychvaluje, jak auto táhne a že dostávalo všechno, co chtělo = dostalo co proto
Top stav, jako nové.
bear

po dědovi = nejezdilo a má vyteklý tlumiče, starej olej, mrtvou baterku a smrad v interiéru (jak se nevětralo, případně plýseň).

Jojo nevětralo se Hlavně aby to bylo klasifikováno jako nekuřácké.
km
13.11.25 22:40

 


1x
S tímhle nájezdem asi jen ten dvoulitr TDI..a to ještě jen určité kódy motoru myslím.
norman

Tak myslíte, že to je blbost? Strašně se mi to auto líbí. Dají se za ještě přijatelné peníze najít s nájezdem lehce přes 200. Prodává se jich strašně moc. To jsou všechny na sešrotování?
Teď mám Fabii, 1.9 TDi, najeto 350 tisíc a šlape jak hodinky. Myslím, že dřív snhije kastle...
Nemusí to být blbost..Když už, tak ten dvoulitr..A hlavně pořádně vyzkoušet jízdou před koupí..

 

asd1

1x

Drtivá většiny Superbů jsou služebáky šéfů nebo "vyšší třídy", obvykle mají havarijku.. Tomu odpovídá cena servisu a oprav, takže sice levně koupš ale musíš mít i na banány. Většina jezdí "furt", takže má nalítáno, 300kkm už je znát celkově na podvozku, motoru i agregátech, takže potřeba banánů je pravděpodobná.. Bohatý lidi berou nový, chudý lidi nemaj na banány a vezmou jinou kategorii auta.. Proto jsou ojetý Superby relativně levný.

Když už, tak musíš najít kus který je opravdu v pořádku a po pár kilometrech tě nestáhne z kůže

norman

No právě proto že to s takovým nájezdem bývají služebáky, tak si říkám že se na servisu nešetřilo. Bohužel nemám půl míče na auto, abych koupil mladšího. Ale těch 300 tisíc bych i dal (radši bych 250). Co že to je česká modla, jak tu někdo psal, mě se to auto zkrátka líbí. Někomu se líbí Multipla
asd1
Multipla je nejhnusnejsi auto na světě ( to musel bejt mejdan!), ale je geniálně řešena..
Servis klasika autorizak a longlife výměny, drahy ale nedělej si iluze o kvalitě..
Líbí se tak si to porid, necum na kilometry ale v jakém je stavu. S výběrem si dej opravdu zalezet, včetně kompletní diagnostiky stavu = live data ze všech čidel, korekce vstriku atd. Mechanika, stav podvozku atd atd. 90% jich bude smrdet investicema v desítkách tisic. Hodně štěstí s výběrem.

 

ciro

0x

Osobně bych do takového nájezdu nikdy nešel. Jedinou výhodou je, že je to hodně rozšířené a hlavně české auto, že se dají sehnat díly z druhé ruky. Pokud ho koupíte, tak si jistě s opravami zařádíte.

 

ted

0x

Jen pro zajímavost, asi před čtvrt rokem jsem nedobrzdil s pětiletým superbem a odnesl to nárazník,nosníky pod nárazníkem, jeden světlomet ,maska a lem kapoty. Chladiče vše netknuté. Platím pojistku 17tis. ročně. Dal jsem to do servisu na Jarově, do týdne bylo vše opraveno a cena byla 247tis. Naštěstí jsem platil jen 10tis. spoluúčast.

Kámoš šel do servisu a opravu škrábance odhadli na 40 000. Když zjistili, že to půjde z pojistky, napsali 70 000..
honzinek

A pojištovna to samozřejmě, bez řečí zaplatí. Nepíšu, že to tak nemusí být, ale znám i zajímavější pohádky, třeba o perníkové chaloupce.

asd1

Ano zaplatí. Musí, protože servis to má podložené dokumentací, ceníkem dílů a postupem oprav.

 

tomasek

0x

Auta jsou spotřební zboží, každý výrobce chce aby auto přežilo záruční dobu a pak si majitel musel koupit další nové. Nejdelší 5ti leté záruky jsou omezené počtem kilometrů, delší záruky - třeba 10let na prorezivění karoserie jsou marketingový bezrizikový tah. Můj strýc získal v r.1945 zkonfiskovaný mercedes 170, jezdil s ním 40let bez jakékoli větší závady. Tak tohle už žádný výrobce nechce.

k2

A kolik s nim stryc za tech 40let najel? Protoze Superb najel tech 300tis max za 10let...

 

mathew

0x

To máte zadarmo nebo s nějakou brutální slevou? Protože auta jiných automobilek než místní modly budou za tu cenu s polovičním nájezdem. Možná dokonce i pod 100k km...

k2

Muzete dat nejaky konkretni priklad?

 


0x
Asi jste si všiml, že ojeté Suberby se často prodávají dost lákavě levně. Ono to má důvod, typicky vysoký nájezd a velmi drahý servis.

 

lll

0x
Superb je auto dělané na vysoký nájezd, jezdil jsem se superbem se 290tis. najeto a nic špatného se neprojevovalo, i automat fungoval normálně, žádné cukání, nic.
Každé takové auto bude mít za sebou pár bouraček, a bude chtít nějaké investice.
Právě okolo 300tis.km se Superba všichni zbavují, poslední možnost jakžtakž prodat za rozumnou cenu. Vyšší nájezdy se musí stočit na 300. Koukejte po max. 5 letých autech.
Asi bych chtěl zaručený menší nájezd, třeba zde, ale je to dražší
usedcars.drivalia.com/...
km

"Vyšší nájezdy se musí stočit na 300." žiju v tom, že stáčení se sice asi ještě stále děje, ale zároveň v tom, že se to dnes už dá poměrně snadno prokázat, nebo se pletu? pokud člověk kupuje tak "drahé" auto, přece se mu vyplatí taky "investovat" do toho, aby si zjistil historii vozu.

Asi se vychází z údajů o nájezdu zaznamenaných na stk. Kde pětileté auto bylo jen jednou, sedmileté dvakrát, a to může s vidinou brzkého prodeje leckoho lákat předtím údaj "upravit" ...

 

km
13.11.25 23:22

děkuji

 


0x

Trojkový Superbeb s 300 000 je už len tak na dojazd. Od výrobcu už má dávno po životnosti. To nieje jednotková Octávia.

 

paveldvorak

0x
Služební vozidla původně na leasing s long life servisem tedy olej po 30 tisících jsou s takovým nájezdem pred smrti, myslím naftové dvoulitry
bfdd
V práci služební Superb z roku 2016 2.0 TDI (ještě bez adblue). Do teď fungoval bez větších problémů a investic. Najeto cca 275000. Normální servis průběžně - oleje, brzdy, spojka, rozvody vše originál servis škoda, kam jezdí celý vozový park (cca do 15 áut). Teď odešel alternátor - odtahovka (originál je za cenu 25 tisíc s DPH ve škodovce) a před nějakou dobou začal někde trochu téct olej. Tak se to vyřeší v servisu najednou. Tak jsem zvědavý, kde to teklo a kolik bude stát oprava. Platí to firma. Pak případně doplním.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]