Nejste přihlášen/a.
Vozidlo: Seat Leon I 1.9 TDI 110kw ARL 2003 (najeto 350tis km)
Zdravím,
mám takový problém, u kterého nevím, jak se rozhodnout. Auto vlastním něco přes rok, kupováno za 45tis. Poslední dobou mám problém s autem, který kouří. Zjistilo se, že tam jsou vadný vstřiky a je potřeba všechny opravit. Mechanik mi vykalkuloval opravu. Oprava zahrnuje test vstřiků, opravu vstřiků, gumičky na vstřiky, těsnění pod víko ventilů, spodní čepy, přezutí a práce - celková cena kolem 31 tis.
Nevím zda do něj stále investovat. Před necelým rokem jsem na něm dělal komplet rozvody, STK platná do 8/26, na karoserii není viditelná koroze (nevím co podvozek), přes měsícem nová baterka a alternátor. Když se rozhodnu opravu vstřiků nedělat, tak i tak za to nechám 10 tis.
Chci se zeptat vás odborníků, zda do toho investovat nebo ne. Mrzí mě, že jsem i tak do něj investoval hodně, a nechci to jen tak zahodit. Býval bych to věděl, tak ho dám rovnou do šrotu :D Taky nevím, kolik bych za něj dostal, když bych ho prodal někomu, kdo by do toho invstetovat chtěl nebo na náhradní díly.
Všem díky za užitečné rady.
Ten před tebou věděl proč jde z domu...
Proč test vstřiků když jsou vadný? Repasovaný origo vstřik je ca za 5k, x 4 je za dvacku.. Návrh za 31k jak píšeš smrdí ojebem, čepy + GEO, gumy, těsnění, práce... Tam to bude spíš nějak vstřiky spytlíkovat aby to odjelo... Nebo má opravdu dobrý zdroje na levný kvalitní repas a ne jen vyčistit trysku ultrazvukem..
Jestli je "rozebrání" za desítku tak bych to spíš udělal...
Před rozebráním, - někdy pomůže nechat to jet na čistý VIF - buď přímo do filtru nebo vyjet nádrž k rezervě a nalít celou pikslu.. Mechanicky to vstřik neopraví ale umí ho "rozhýbat", vyčistit, že ještě chvíli funguje líp..
V tomhle stavu to moc prodejný neni, STK na půl roku a skoro jistota že neprojde emisema nic moc.
Z mého pohledu: za vrak moc peněz nebude a dnešní auta žádná hitparáda. Pokud to není hodně zrezlý, jste na auto zvyklí, že vás jentak někde nenechalo, občas výměna základních dílů, nezlobí elektrika, tak za mě opravit. Jinak je plus, že je to silnější diesel, spoustu věcí je vyměněno, takže nechat do příštího roku(technické) a potom se ztrátou hodnoty je možnost prodat. Problém s autem může být v menším rozsahu a ani to nemusí vyjít na částku jakou uvádí mechanik(ale spíš ano s tím pneu, čepy, přetěsnění..)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.