Nejste přihlášen/a.
tomku, tazatel píše Fabie.
VAG používá decentrální řídící jednotky BSG a BSI.
Po půl hodině odpojí svorku 30 a zhasne ti jak stropní osvětlení, tak kastlíky, kufr, atd... vše usne.
Problém jsou jen neodborně zapojená zařízení dodatečně.
O1 a Golf IV s Borou jsou takové prvomodely, kdy ještě neměli decentrální řídící jednotky. Ročníky do 2000 neměli ani CAN komfort sběrnice. Jen CAN motor s ABS.
Za tu dobu 3 typy elektroinstalací.
Fabie od prvopočátku mají CAN a verzi immo3. Tam byl výrazný skok technologií.
bery... tam už to bylo tuším přes komfortku (BSG nikdy O1 snad ani neměla).
Ročníky od 2001 a vejš už jsou 3.gen komfortky.
2,5gen komfort cca 98-2000 s indexem na konci 799AH tuším toto uměl taky, ale jist si nejsem.
Právě díky třem typům elektrik je v tom hokej. Tedy alespoň já to nenosím v hlavě
Ty jsou mimo BSG. Ty zůstanou svítit.
Ale kdo je tak pitomej, že vypne klíček při puštěným blinkru?
Mimochodem při otevření dveří bude pípat signalizace, že jsou pakovací světla puštěná.
v autě je toho pod stálím napětím víc dioda je v tom nevině nech jí žít
příště až budeš zas na dlouho odstavovat vůz tak prostě odpoj baterii a máš po stresu nebo to napoj na udržovací nabíječku máš li tu možnost měsíc stání zatočí s každou starší baterii
ja ted stál 11 dni byl sem Řecku a auto stálo u letiště měl sem kapku obavu leč má 8 let stará bosch to dala a start byl na první dobrou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.