Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nenapadá mě, kde se zeptat, protože mám pocit, že zástupci z Áček a AutoEsa jsou všude a budou mi vykládat jak jsou super, tak to zkusím tady. A třeba to pomůže do budoucna i někomu dalšímu...
Osobně mám dilema. Chtěl bych střelit po 5leté záruce auto, které vždycky dostalo to, co potřebovalo, a to v autorizovaném servisu (za nesmysl ceny). Chápu, že to nikdy nemá vliv na prodejní cenu jako věci, které bych k autu dal navíc. Jenže jsem na rozcestí, jestli auto dát jako protiúčet, zkusit Ačka, sám si vyvěsit inzeráty a "zabíjet" čas se spekulanty nebo to zkusit nechat prodat někoho jiného (co jsou teď služby, že si to sami vyfotí, vyvěsí a komunikují se zájemci).
Proto se chci zeptat, jaké máte zkušenosti s prodejem auta, popř. kolik jste kde dostali oproti vaší představě?
V mém případě se bavím o Tucsonu, benzín, 1.6 T-GDi, Comfort, 6M, 66k km, r.v. 01/21
Tak já zkusím na vaší otázku odpovědět.
První auto jsem nechal v rodině, druhé auto jsem prodával sám a třetí auto jsem dával protiúčtem.
Ze všech těchto možností zpětně hodnotím jako nejlepší ten protiúčet.
Ano, kdybych prodával auto sám, pak bych za něj dostal cca 390-400tis Kč (má původní nereálná představa byla 450tis Kč). Protiúčtem jsem dostal 340tis Kč + 20tis Kč slevu při nákupu nového auta u dealera kde jsem auto protiúčtem nechával. Na první poholed byl tedy celkový rozdíl cca 30-40tis Kč v můj "neprospěch". Reálně? Reálně jsem ušetřil dost času i starostí. Pak jsem sledoval, za jak dlouho naše staré (7 let) auto z bazaru "zmizí", trvalo to skoro půl roku.
Jestli bych to udělal protiúčtem znova? Ano, nepochybně.
Kolega prodával také auto protiúčtem (shodou okolností stejné co máte Vy, ale v naftě) a také byl maximálně spokojený.
Pokud je tedy prodejce vašeho nového (předpokládám, že chcete opět nové auto) solidní, pak bych nepřemýšlel, ale konal.
Ideálně 460 tisíc - před týdnem nová autobaterie, olej, filtry, svíčky, komplet zadní brzdy za 44 800 Kč.
Jestli je soupis hodně důležitý, tak příkládám v příloze. Nejvíc brzdy vzali na Grossglockneru, FurkaPassu a potom po Dánsku - nejčastěji Esbjerg, Odense. Auto rozhodně nejezdilo krátké trasy a po celou dobu aditivováno VIFkem.
Každopádně at si každý myslí co chce, já jsem přišel řešit způsob prodeje a nepřišel jsem řešit konkrétní auto.
IMHO autorizovaný servis má schválené postupy a těch se musí držet.
Jednou mi občas přestal fungovat tachometr, to jsem zatím poprvé a naposled potřeboval otáčkoměr - zjistil jsem, kolik ukazuje na čtyřce když jedu v obci 50 a kolik ukazije na pětce když jedu mimo obec devadesát. Jinak bych tam ocenil spíš hodiny.
V autorizovaném servisu mi sdělili, že u nich se závada neprojevila, v místním servisu mi pan šéf (když jsem s tím přišel) řekl, že to bude nějaký senzor, že se to stává, asi mi ho vyměnil a od té doby zase hodně let pokoj.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.