Nejste přihlášen/a.
Za velmi slušné peníze se dá dneska už pořídit VW ID.3, které je přecijen snazší pro přechod na VW než i3. Jeden ze zaměstnanců si teď přivezl pěknou ID.3 z DE za 320tis.
Konec záruky, dojezd se snižuje... Taky bych to sunul z domu
Ovšem tazatel evidentně chce spolehlivej benzín, tak tyhle kecy si můžem nechat od cesty.
Tak jestli "není spolehlivý, třeba Zmetec a nutnost každých 10 kkm měnit olej + filtry, 60kkm svíce a 140kkm rozvody a jinak za 20 let nic, tak to pak nevim co si pod pojmem spolehlivost představuješ
Nebo FIRE víceméně ve všech verzích... 1,4 von Schade... atd atd.
Asi elektromotory který daj 100kkm a chcípnou?
Dobrý den.
Smůla u těch vyšších posedů je vyšší spotřeba v kombinaci s ekobláznostvím, kdy do větších aut dávají kvůli ekologii motory 1,0, max 1,2.
Napadá mne Opel Mokka 1,4T / 1,6Eco, Hyundai ix35 1,6GDI a u starších Mitsubishi ASX 1.6 86kW
Ono stáří 10 nebo 14 let už není rozdíl - záleží na servisu majitele.
Ta poznámka byla spíš o zoufalství .. pod závojem nízkých emisí se dělají litrové tříhrnky, které musíte vytůrovat, aby to jelo. Takže ve finále je větší spotřeba i více CO2.
Motory u SUV pod 1,4 jsou sekačky s turbem a elektronikou - tj. samá kurvítka.
Samozřejmě - najde se spousta spokojených řidičů. Když jede sousedka sama s kabelkou na kafíčko, tak problém samozřejmě nemá. Horší je jet s rodinou či vozíkem, nedej Bože s obytňákem..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.