Nejste přihlášen/a.
Většina aut napájí kyslíkové sensory přes ECU motoru a spíná je mosfet uvnitř.
Není nic jednodužšího, nežli vzít 5m drátu, píchnout se na vodiče výhřevu a pípátkem najít kostru.
Pak odpojit konektor od ECU motoru a pípat druhý konec, kde bývá normálně plus pro napájení sond.
Proměřit vedení je základ.
Třeba najdeš zaoxidovanej konektor ECU.
Na internetu možná najdeš pinout konkrétní jednotky ECU s popisy.
Projdi i to základní, jako jsou kostřící body. Hlavně kostry, které používá sama ECU motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.