Nejste přihlášen/a.
Nefunguje ti elektrické oběhové čerpadlo (na dochlazování turba po vypnutí motoru nebo pro pomocný oběh na nezávislé topení). Lokace je kolem olejové vany.
Bez otáčení funguje jako špunt. Tedy zamezuje správnému průtoku kapaliny.
Najdi ho a vyzkoušej, popř zkontroluj konektory a proměř kabeláž.
Diagnostikou se dá zapnout.
Nebo vyměň rovnou.
Kapalinu pak musíš dát novou G12EVO. Nesmíš tam dát G12++. V nouzi G13 a měnit co 5 let.
Při plnění musíš použít podtlkovou plničku (přípravek) a nebo zapnout to čerpadýlko a nechat pomaličku systém naplnit.
Das auto.. Prima cena za čerpadýlko do akvárka... Dobře rejžujou na shit dílech, místo toho aby tyhle věci prodávali za výrobní cenu... Jak konstrukční paskvily a rejžování na generálkách motoru, HTP, TSI s řetězem a pístníma kroužkama atakdále..
Zlatá klasika, VP poháněná přímo motorem...
Prodloužíš život turbu u lam, co to zdechnou uchvácený z dálniční jízdy na sjezdu na benzínku, dále využiješ potenciál nezávislého topení, kdy sedáš do vyhřátého auta s ohřátým motorem a benefit pumpy a odpojení mechanického pohonu, rychleji ohřeje motor, takže i u TSi topíš téměř okamžitě i v -5C.
Tedy Das Auto
Nezmrzneš jako u Forda ecoboost, kde musej mít elektrický topný čelní sklo, aby jsi vůbec vyjel a motor nějak ohřál
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.