Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, bohužel jsem neprošel emisemi a auto musím odstavit... Chi si jej ale nechat je to naš "mazel". Podle servisu zřejmě unik oleje do spolavovacího prostoru možna i katalizator atd. Oprava nerentabilní Jak si mohu auto nechat? Jsem ochoten platit pojištení i když nebudu jezdit mohu si jej potom nechat?
kolik oleje to auto sežere na 1000km? pokud to nejsou 2 litry tak by ta oprava nemusela bejt za nesmysl
našel by si na ford klubu člověka co fordy dělá a rozumí jim a možna i ty emise dokáže zařídit
myslim že neni třeba házet flintu do žita
Nedokazu odhadnout nevenoval jsem tomu pozornost proste jednou za čas sem tam dolil at je mezi riskama třeba pul litra spíš sem dolival vždy když se treba jelo 400 štreka. A jinak se menil olej pravidelně. Ty dva litry na tísíc to asi nebudou ale i litr už je asi o tom samém a oprava je asi totožna. Prostě rozbor motoru atd a to nikdo v servise neudělá za meně než 30 tisíc. Mě bylo řešeno že nejspíš pístní kroužky, ventily nebo gufera klikovky. a kat že už muže být KO. No přeno cebu neřekli ale že hodně... Nevím kdo a na jakém foru a hlavně odkud. Pravě že sem auto ještě neodepsal definitivně
Já už to hodně dlouho dělám tak, že auto s techničákem dám do servisu aby mi ho připravili na TK a skrz STK protáhli.
BTW: Když je oprava nerentabilní, co s tím autem chceš dělat? Jezdit po dvoře?
Tak je tam "milion" novych dílu za "milion" top stav jen ten motor prostě asi něco papá co nemá. Jel sem na STK na jisto a ono to dopadlo... tak že na velké točky to prostě nesplnuje normu...
Doufám že to dám spolěčně s někým dohromady nejspíš tou vyměnou motoru o kterém budu vědět že je v pořádku a doufat že kat je v pořádku konec vyfuku ale je mastný. Zkoušel jsem dekabornizaci- proplachy asi to pomohlo ale pořád to na vysoké otačky kouří a to nemá prý cenu jezdit stím na emise
Příjde mi to složité s tím depozitem to potom zas vytahovat když bych to chtěl zas protahnout STK. Nějaký olej to určitě žere ale to je prej normlaní u těchto motoru a staří... nevím jestli 1l na 1000. měnil sem si olej ted plus dekarbonizace a moc cto asi nepomohlo když to točím na volnoběh 3,5 a víc tak to prostě kouří to jo a vyfuk je mastný . ethanol se tady nikde neda sehnat v okolí a nevím třeba jaké aditiva myslíte. Ale v servisu mi ríkali že to prej pěkně ty aditiva do paliva zalepuje čerpadlo že s tím nemají dobré zkušenosti at to nedělám. Italská už ted jaksi nejde. Doufám že se najde nějakej v okolí... FF za odvoz na druhem konci republiky je docelá drahý špás a kor když člověk taky neví jak na tom je a je tobez stk.
při volnoběhu: CO% povoleno předepsané max 0,5 naměřeno 0,09
zvyšené" předepsané max 0,3 naměřeno 3,03
lambda předepsané 0,97-1,03 naměřeno 0,896
ps od stk měsíc už mám pryč
ještě to zvažím s tim depozitem ...
Nevím jak tank to olej asi nežere ale něco to vezme to nepopíram prostě to kouří když to turuju to jo i tam na emisích... ja si teda nikdy nevšiml že to kouří až tam nikdy sem auto neturoval na místě. Všechno šlape žadný nepravidelný chod nic vstřiky byli na repasu před par měsíci. Auto chytá na drb a nepozoruji vubec nic divneho dokonce jsem i měřil tlaky a t taky krom jednoho valcu v normě a ten rozdíl asi 2 atmo. Ale jsem ted nahlodanej jestli něco nepodělali s těma vstrikama jak se pozna propoštěcí vsřik "doma".
Nerentabilní? Mazel? Některý z garážníků může sehnat díly na vrakovišti a auto může zase jezdit. Počítám že se jedná o Renaulta nebo maximálně o Citroen.
děkuji za doplnění značky a typu auta
focus 1,6, neznám žadne garážníky v okolí něco sem si dala sám na "zemi" to co bylo těžko proveditelné pro mě tak servis a ten je dost drahej
Dily jsou ten nejmensi problem, ale ani garaznik Vam nebude problem s motorem resit zadarmo. Pokud to odnesl kat, tak uz jen v dilech je to za nesmysl...
Vyměnit celý motor za nějaký funkční z vrakoviště a pokud by bylo potřeba, tak i ten katalyzátor
@olin: Motor z vrakoviste+rozvody+vodni pumpa+olej a filtry+chladici kapalina+spojka+olej do prevodovky+novy kat. Pak demontaz+prestrojeni (nepredpokladam koupi nastrojeneho motoru)+montaz zpet. To uz jsme davno presahli cenu auta...
Bacha na tu výměnu motoru. Jeden kolega z kanclu koupil v autobazaru ojetou Š 120, prý tam někdo dal motor z favorita a nechtěli mu to auto přihlásit, že tam ten motor nepatřil. Kolega se chtěl nějak soudit, bazarník se mu vysmál, aby to klidně zkusil, než mu přijde rozsudek, tak už bude dělat něco jilého.
Uložit značky do "depozita", ukončit pojištění, vozidlo uložit na svůj pozemek tak, abyste na něj (naš "mazel".) často viděli, po roce oznámit úřadu, kde vozidlo stojí. Pak se časem rozhodnete, co s ním.
možná to spoustě lidí příjde směšné ale prostě to auto máme rádi udělalo hromadu služby pro nás nikde nikdy nenechalo a myslím žže by i najezdilo ješte mnoho km kdyby prošlo emisema po technické strance je pohodě- letos dostalo díly za 20tisíc. Koroze jen puchyřek nad lištou kufru spodek krása- byl opočevávan atd
dobře vám zde radí milnacukrar.
já bych k vám poznamenal, že by bylo dobré zapracovat na svém písemném projevu, protože věta "Jsem ochoten platit pojištení i když nebudu jezdit mohu si jej potom nechat?" nedává smysl
Tak někde sem četl že nelze mít auto jako kdysi na díly 20 let na zahradě že depozit je omezený a nutnost platit pojištění. A v tomto kontextu mi ta ona věta smysl dává i když ano lze to napsat srozumitelněji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.