Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klepajici motor

Od: parrot odpovědí: 10 změna:

Zdravim, pri zapnutí svetel, steracu, nebo vyhrivani skla se mi zacne trast cele auto a poklesnou otacky, nevite po cem jít? Děla to treba i kdyz nabehne sahara. Nikdo si s tim nevi rady. Svicky, kabely civky nove.Baterka nova rok a pul.Auto Skoda Octavia 2.0 FSI

napadl me altik ze by to delal ale zadne ikony nesviti, vse je naprosto bez chyb (na diag nic neni)

diky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olin

0x

Takhle to vypadá na regulaci napětí a proudu z altíku, případně alternátor, který to neutáhne(možná v něm usměrňovací diody). Zkusit vyměnit regulátor napětí toho altíku(náhradní se bude po 250 000 km hodit). Nová baterka nic neznamená, může být "načatá", chtělo by ji také otestovat.

 

asd1

0x

Předpokládám jen na neutrál.. Regulace volnoběhu, tj. snímání otáček a polohy klapky, měření teploty, vzduchu, tlak paliva, lambdy atd..

Vyšší odběr = vyšší zátěž od altu, ECU si "přidá plyn" aby dorovnala pokles otáček..

Chcíplý alt by vykryla baterka, pokud tam je výrazný pokles napětí tak spíš přechoďáky v kabeláži, koncovky kostry apod. Nová baterka správně instalovaná? ECU potřebuje vědět co tam je... Rok a půl "nová" nic neznamená, moderní kalciovky pokud jsou vybité pod 50% kapacity tak rychle degradujou a chytrý dobíjení jim dává sodu.. Takže může být i chcíplá baterka.. Sledovat palubní napětí.

Diagnostika není podívat se na výpis chyb a když tam nic neni tak prohlásit vše OK" (to umí kdejaká lama), ale sledovat live data + adaptace jestli odpovídají normálu.

parrot

Ano jen na neutral. Kdyz nejsou zapnute svetla(xenony) auto se na neutral neklepe, jakmile zapnu svetla, nebo sepne sahara zacne se motor klepat.Baterka zapojena spravne. Co se tyce chyb neni tam zadna. Motor se obcas klepe i pri startu, ale kdyz je chladneji. V lete mi to treba nedelalo vubec.

Takze spise se obratit na servis aby vycetli live data (priznam se v live datech se neorientuju, dokazu si vycist, vydiagnistikovat chybu a smazat). Jeste se zkusim podivat po kostre jestli nahodou neni uvolnena ale to je cele co me napada

asd1

V servisech většinou jsou právě ty lamy a těch dobrých co opradu umí diagnostikovat hodnoty a vyhodnotit to, takových je málo...

Budou i jetý silenty zavěšení motoru, nejčastěji spodní na převodovce, výměnou nic nezkazíš.. Kvalitní bývá Lemforder.

parrot

auto ma najete 190 tis tak je mozne ze je KO uz :/ diky ale za postreh, altik a baterku radeji promerim to zvladnu obycejnym multimetrem

asd1

To už KO bude.. Jo i jak píše tom, může to dělat i dvouhmota, i když ta spíš mlátí/ rachotí než že by se to třepalo..

Stačí sledovat pokles napětí, pokud na baterce pokles neni a na zásuvce zapalovače ano (nebo na napájení ECU - to vidíš na diagnostice), tak je v kabeláží přechoďák resp. uhnilá půlka drátu enbo malá styčná plocha.. Místo kde je se hledá měřením poklesu napětí v zátěži, měření odporu toho moc neřekne...

 

riva

0x

U některých aut při zvýšeném zatížení (od alternátoru nebo klimatizace) poklesnou otáčky volnoběhu. Jiná na zapnutí klimatizace reagují zvýšením otáček volnoběhu. Ale že by se rozklepalo celé auto? Silentbloky motoru?

 


0x
A spojka je tam jednohmota, nebo dvojmota? Jestli dojhmota, tak možná už odchází a při zvýšené zátěži volnoběhu hází.
parrot

Spojka je delana a dvouhmota tam pry neni. To klepani dela jen v zatezi, coz je zvlastni.Dvouhmota by to delal porad a ne jen kdyz se pusti nejaky spotrebic...teda aspon si to myslim

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]