Nejste přihlášen/a.
Zdravim, pri zapnutí svetel, steracu, nebo vyhrivani skla se mi zacne trast cele auto a poklesnou otacky, nevite po cem jít? Děla to treba i kdyz nabehne sahara. Nikdo si s tim nevi rady. Svicky, kabely civky nove.Baterka nova rok a pul.Auto Skoda Octavia 2.0 FSI
napadl me altik ze by to delal ale zadne ikony nesviti, vse je naprosto bez chyb (na diag nic neni)
diky
Předpokládám jen na neutrál.. Regulace volnoběhu, tj. snímání otáček a polohy klapky, měření teploty, vzduchu, tlak paliva, lambdy atd..
Vyšší odběr = vyšší zátěž od altu, ECU si "přidá plyn" aby dorovnala pokles otáček..
Chcíplý alt by vykryla baterka, pokud tam je výrazný pokles napětí tak spíš přechoďáky v kabeláži, koncovky kostry apod. Nová baterka správně instalovaná? ECU potřebuje vědět co tam je... Rok a půl "nová" nic neznamená, moderní kalciovky pokud jsou vybité pod 50% kapacity tak rychle degradujou a chytrý dobíjení jim dává sodu.. Takže může být i chcíplá baterka.. Sledovat palubní napětí.
Diagnostika není podívat se na výpis chyb a když tam nic neni tak prohlásit vše OK" (to umí kdejaká lama), ale sledovat live data + adaptace jestli odpovídají normálu.
Ano jen na neutral. Kdyz nejsou zapnute svetla(xenony) auto se na neutral neklepe, jakmile zapnu svetla, nebo sepne sahara zacne se motor klepat.Baterka zapojena spravne. Co se tyce chyb neni tam zadna. Motor se obcas klepe i pri startu, ale kdyz je chladneji. V lete mi to treba nedelalo vubec.
Takze spise se obratit na servis aby vycetli live data (priznam se v live datech se neorientuju, dokazu si vycist, vydiagnistikovat chybu a smazat). Jeste se zkusim podivat po kostre jestli nahodou neni uvolnena ale to je cele co me napada
V servisech většinou jsou právě ty lamy a těch dobrých co opradu umí diagnostikovat hodnoty a vyhodnotit to, takových je málo...
Budou i jetý silenty zavěšení motoru, nejčastěji spodní na převodovce, výměnou nic nezkazíš.. Kvalitní bývá Lemforder.
auto ma najete 190 tis tak je mozne ze je KO uz :/ diky ale za postreh, altik a baterku radeji promerim to zvladnu obycejnym multimetrem
To už KO bude.. Jo i jak píše tom, může to dělat i dvouhmota, i když ta spíš mlátí/ rachotí než že by se to třepalo..
Stačí sledovat pokles napětí, pokud na baterce pokles neni a na zásuvce zapalovače ano (nebo na napájení ECU - to vidíš na diagnostice), tak je v kabeláží přechoďák resp. uhnilá půlka drátu enbo malá styčná plocha.. Místo kde je se hledá měřením poklesu napětí v zátěži, měření odporu toho moc neřekne...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.