Nejste přihlášen/a.
Povedlo (?) se mi koupit ix 20 šestileté s nájezdem cca 6 tis. km, automat. Olej, filtry, jsem nechal vyměnit, převodovku mi v neautorizovaném servisu rozmluvili. Z finančních důvodů se mi to líbí, ale červíček pochybností hlodá. Co vy na to?
V dobách socialismu jsem měl Golfa 1.6 v automatu, koupil jsem ho s najetými 150tis.km a já na něm najel dalších skoro 300tis.km. S převodovkou jsem nedělal vůbec nic. Ještě několik let po té, co jsem ho prodal jsem ho ještě potkával jezdit. Jediná větší vada byla prasklá hlava, kterou mi zavařili a jezdilo se dál.
Tak s tym mam skusenost.Po 120tis.km mi zacal trhat automat ( Hyundai Ix35 ) po zaradeni do D a R. V autorizovanom servise mi tvrdili,ze vyrobca nepredpisuje vymenu v automate po zivotnost auta. Ked som sa pytal,co s tym,ked mi to neprijemne trhne autom ,odpoved - treba jazdit pokial to pojde a potom vymenime prevodovku.( takych 3-4 tis.€ )Po roznych debatach sukromnych servisakov mi hovorili,ze zivotnost auta v autorizovanom servise je iba pokial je zaruka auta.(to je u nich zivotnost auta).Po vymene oleja to prestalo.Stalo ma to 650€ ( filtre,preplach olejom,...) a doporucili mi v automate menit kazdych 60tis.km. Takze iba tolko,je na vas zvazit to.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.