Čtyřku, ale jet 50km/h skutečných nikoli tachometrovych.
Padesátka je rychlost, jakou jde jet na všechny kvalty, at už třeba v prudkém kopci na jedničku, nebo jen udrzovat rychlost po rovině ustálenou rychlostí klidně na pětku i s tunou nakladu na vleku za autem.
To jako vážně? Kdybych tam mrskl moji dlouhou dálniční pětku tak mám volnoběžné otáčky a motor nebude mít krouták ani výkon...
Jasně, pokud nepotřebuješ výkon tak stačí i volnobeh.
Typicky lehounce z kopce kdy na udržení rychlosti stačí pár kW.
A ty naftácké vibrace do setrvačníku, klikovky a uložení jako nevadí?
Vadí když to je pod plynem, při solichani to je prakticky stejný jako na neutral.
Dvouhmota nemá neomezenou životnost ani pri idealnim zatizeni, takže i kdybys jezdil jen 3-4k tak jí to nezachrání. Ovšem celou dobu to bude řvát a žrát víc nafty, s tím že setrvak budeš měnit o 50kkm později než když to budeš prasit stylem 1k a plnej knedlík...