Nejste přihlášen/a.
Já se snažím dodržovat zlaté pravidlo řidiče: "Kam nevidím tam nevletím".
I stříbrné pravidlo řidiče: "Přednost mám až když mi ji někdo dá".
@bibi:
Když si na své začátky vzpománám, nejvíce riskantní situace jsem způsobil z horlivé snahy nezdržovat ostatní a vyjít jim vstříc. Občas kvůli mně museli zběsile brzdit, protože jsem "vstřícně" někoho pouštěl z vedlejší silnice, občas jsem vymetl krajnici ve snaze nezdržovat toho za sebou v zatáčce.
"Vykašli se na ostatní. Jezdi tak, aby to bylo bezpečné pro tebe. Ostatní se přizpůsobí." radím své dceři, která právě začíná řídit.
A s každým ujetým kilometrem roste zkušenost a jistota. Prvních tisíc je nejhorších.
Řidičák máš, ale řídit tě nenaučíli. Tak se to musíš naučit sama nebo si zajistit někoho kdo tě to naučí. Dodatečný jízdy, klidně školu smyku na okruhu, zkušený řidič spolujezdec + klidný silnice apod.
Aktuální stav - jsi nebezpečná sobě i okolí. Jezdit takhle znamená velkou pravděpodobnost že vyrobíš bouračku, nejezdit znamená že zapomeneš i to málo z autoškoly a nebudeš schopná řídit nikdy resp. v budoucnu budeš začínat znova od úplný nuly.
V noci nejet víc jak 80 neni chyba ale rozumný - protože zvířátka a když jedeš rychleji tak nestihneš nic a máš ho na haupně. Blbý je že se magoři lepí na zadek, pak si můžeš vybrat jestli srnku sejmout v plný rychlosti nebo brzdit a mít lepiče v kufru (což znamená že ti udělá pit manévr jak cajti v US když zastavujou prchajícího)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.