Nejste přihlášen/a.
Zdravím. U svého auta octavia 2 ABS/ESP jsem měnil zadní třmen. Pak mi začal povolovat pedál, tak jsem vyměnil hlavní brzdový válec. To propadání se spravilo, ale pořád nemůžu docílit toho, aby pedál byl pevný. Pedál je pořád měkký a chová se zvláštně. Třeba jeden den je měkký a má delší chod a druhý den je pevnější a má kratší chod. Může to dělat vzduch? Odvzdušňoval jsem to několikrát plničkou a diagnostikou podle dílenské příručky. Zadní třmen jsem poklepával a různě natáčel, tak že by tam vzduch být neměl. Ještě jsem četl, že někomu pomohlo odvzdušnit hl. válec pak vstupy a výstupy z ABS. Nemáte nějaký nápad? Děkuji.
Zkus to odvzdušnit jako spojku. Vem si stříkačku ideál 100ml a víc a přes hadičku vstříkni brzdovku přes třmen do nádobky a ideálně přes odblokovanouESP trasu v kostce přes diag.
Naber 3/4 obsahu a natažením na 4/4 vytáhni vzduch, který tam je při připojení hadičky se stříkačkou na spoji. Pak teprve tlač čistou kapalinu bez bubliny do systému.
To by mělo vliv na sílu potřebnou na pedál, ale ne na to jak pedál pruží. Na 99% má vzduch v kostce ABS..
Pořád se tady řeší odvzušňování přes ABS a přitom v návodu je jasně napsáno, že se brzdy odvzdušňují s i bez ABS stejně. Vytlačí se brzdovka ven a hlídá se plnění brzdovky nádržky. Nic jiného. ABS je přerušovač tlaku, ne tlakové čerpadlo.
Tvl Jenda22 - píšeš jednu perlu za druhou, když nevíš tak neraď, začínáš být jako Slavco (Slavco sorry ...
Jasně že kostky ABS můžou mít i čerpadlo a rozhodně neplatí že se odvzdušňuje stejně jako auto bez ABS. To platí jen pro rozvod ke kolům, ne pro kostku samotnou a už vůbec ne pro ty novější s ESP, protihrabem, "falešným diferenciálem" apod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.