Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Velmi špatné starty

Od: honzasp odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, mám naftový Fiat Bravo 1.9 Multijet 88kW a trápí mě špatné starty. Studený motor dlouho točí než naskočí i teď kdy ještě nejsou mrazy. Koupil jsem nový palivový filtr to je takový základ, odvzdušnil jsem a pořád stejné. Nejhorší na tom je že diagnostika nepíše žádnou chybu a auto nehulí, tahá normálně a spotřeba úplně normální do 5.2L.
Po čem jít? Nějaký zpětný ventil paliva? Snímač otáček? Žhaviče?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Začněte těma svíčkama-žhavení

 

olin

0x

Kolik má auto najeto? Příčin může být víc-základ je chyba v palivu nebo elektrice. Pokud jde palivo předepsaným tlakem do vstřiků, tak čerpadlo je OK, další by bylo, jestli není něco mechanicky se vstřiky. Jako další je hledat v elektrické části. Žhavící svíčky můžeš vyndat z motoru a vyzkoušet je připojením jedním, raději dvěma "silnějšími" dráty přímo k baterii(při žhavení svíčky nedrž v rukách, jsou ve vteřině celé žhavé). Ke žhavícím svíčkám při žhavení/startování musí jít napětí cca 12,5Volt, to změř voltmetrem jako první(lépe v domácích podmínkách ve dvou lidech, jeden měří, druhý otočí klíček na polohu žhavení). Může to být i čidlo chladící kapaliny motoru-měla by ukázat diagnostika. Špatné čidlo může nahlásit řídící jednotce takovou hodnotu, kdy už není potřeba spustit elektriku do žhavících svíček. Čidlo teploty chl. kapaliny motoru lze proměřit ohmetrem a porovnat s hodnotami od výrobce auta nebo čidla.

honzasp

Nevím, diagnostika neukáže jaký tlak jde ke vstřikům. Motor má krásný chod bez pazvuků, turbo nejde vubec slyšet, nezahulí ani když to vytočím a spotřeba je malá takže to absolutně nechápu. Teploty mě samozřejmě napadly ale tam jsou všechny úplně v pohodě od teploty chladící kapaliny po teplotu u turba. Auto má najeto 217 000km. Snímač otáček asi nic že? Motor jakmile nastartuje tak žádné vynechávání, naprosto klidný a příkladný chod.
olin

Díky za doplnění kilometráže. Každé auto má jiný počet čidel(snímačů) a k dispozici mohou být i údaje z jednotlivých komponent např. z motoru, převodovky atd. U tvého auta čidlo tlaku z výstupu palivového čerpadla nemáš, takže pro změření se to tedy musí na čerpadle rozpojit a přpojit k tomu ještě tlakoměr, který si koupíš nebo zapůjčíš od známého, který ho má i s různými šroubeními nebo to dát do servisu, kde ti to za finanční obnos změří(možná i poradí co to může být, protože už to znají).

 

km

0x

Nejsem odbornik, ja měl podobné problémy na jinem autě dělali ruzné věci a nakonec to bylo palivové čerpadlo na vyměnu staré dávalo o par desetin baru meně...

honzasp

U dieselu? Je pravda že občas když zapnu zapalování tak vydává divné zvuky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]